استقلال به مهاجم 36ساله پیشنهاد جدید داد

استقلال به مهاجم 36ساله پیشنهاد جدید داد


آندره‌آ استراماچونی، سرمربی استقلال از باشگاه خواسته تا سریل تریو را جذب كند. برای آنها كه خوره فوتبال ایتالیا هستند، او بازیكن نام‌آشنایی است. تریو از سال 2010 وارد
سریA شد و بازی برای چهار تیم را تجربه كرد. این بازیكن قبل از حضور در ایتالیا در بلژیك برای تیم‌هایی چون اندرلخت و شارلوا توپ می‌زد. بعد از آن به باشگاه كیه‌وو ملحق شد و بعد از درخشش در آنجا به باشگاه اودینزه پیوست. او هفت سال در این دو باشگاه توپ زد. چهارسال برای كیه‌وو و سه سال برای اودینزه. پس از آن راهی باشگاه فیورنتینا شد. او در سال 2017، 22بار برای این تیم به میدان رفت و پنج گل زد. پس از آن به صورت قرضی عازم باشگاه كالیاری شد كه در آنجا ناكام بود و تنها پنج‌بار به میدان رفت. این بازیكن 36 ساله ظاهرا هنوز بازیكن فیورنتینا به حساب می‌آید.
تریو برای حضور در استقلال دو شرط عجیب گذاشت؛ اول این‌كه قراردادش دوساله امضا شود و دوم این‌كه 60 درصد از پول فصلش را در همان ابتدای كار بگیرد. پیشنهاد مالی این بازیكن هم 500 هزار یورو بود؛ یعنی رقمی بالای 5/6 میلیارد تومان. استقلالی‌ها كه از پیشنهادات او جا خوردند به استراماچونی گفتند در صورتی كه شرایطش را تغییر دهد این بازیكن را جذب می‌كنند. ظاهرا باشگاه پیشنهاد جدیدی به این بازیكن داده و تاكید كرده بیش از 350 هزار یورو به او نخواهد داد. همچنین استقلال خواهان امضای قرارداد یك‌ساله است نه دوساله. فتحی به استراماچونی گفته بازیكن مورد نظرش را جذب خواهند كرد به شرط آن‌كه منافع باشگاه هم در این قرارداد لحاظ شود.