قاسمی‌نژاد: از امتیازات بازی با استقلال نمی‌گذریم

قاسمی‌نژاد: از امتیازات بازی با استقلال نمی‌گذریم

فولاد خوزستان امروز باید مقابل استقلال به میدان برود. محمد قاسمی‌نژاد هافبك فولاد خوزستان درباره شرایط تیمش قبل از بازی با استقلال گفت: در بازی اول باختیم و شرایط خاصی داشتیم. دقیقا نمی‌دانم چه اتفاقی برایمان افتاد كه تا حدودی بازی را بد شروع كردیم. در طول بازی هرچه گذشت بهتر می‌شدیم ولی متاسفانه نتیجه را واگذار كردیم و گل بدی هم خوردیم كه البته كاملا اتفاقی بود. موقعیت‌هایی هم برای گلزنی داشتیم كه متاسفانه نتوانستیم آنها را تبدیل به گل كنیم. تیم حریف هم در محوطه خودش چسبیده بود و به همین دلیل در گلزنی ناكام ماندیم. شرمنده هواداران فولاد شدیم و امیدوارم در ادامه جبران كنیم.
قاسمی‌نژاد ادامه داد: به هر حال پست بازی من هم به‌گونه‌ای است كه در حملات شركت دارم و موقعیت هم به دست می‌آورم. از سوی دیگر، یك روز قبل بازی، توپ‌های جدید را به ما دادند. وقتی به توپ ضربه زدم حس كردم پایم داخل آن فرو رفت و كلا توپ خیلی آرام‌تر از تصورم سرعت گرفت. بهانه نمی‌آوریم اما اگر سه چهار روز جلوتر با توپ‌ها كار می‌كردیم، متفاوت بود.»
هافبك تازه وارد تیم فولاد پیرامون بازی آینده تیمش گفت: برای استقلال برنامه‌های خوبی داریم. شرایط دو تیم تقریبا یكسان است و هر دو بازی اول را باخته ایم. تیم ما واقعا استحقاق باخت نداشت. فوتبال به هر حال همین است. یك بازی مهم داریم و باید بازی خوبی به نمایش بگذاریم. استقلال تیم خوبی است و مقابل هوادارانش بازی می‌كند. مسلما هواداران ما هم به ورزشگاه می‌آیند. هدف بزرگی داریم و می‌خواهیم كار بزرگی انجام بدهیم. باید خودمان را باور داشته باشیم. دیدار با استقلال خیلی بازی سنگینی است و باید تمركزمان را حفظ كنیم تا سه امتیاز را بگیریم و دل مردم خوب خوزستان را شاد كنیم. هدف ما بزرگ است و خود من هم شخصا به اینجا آمده‌ام كه كار بزرگی كنم. ما در هر ورزشگاهی هدفمان برد است و بازی با استقلال در آزادی هم به همین شكل خواهد بود.
قاسمی‌نژاد در نهایت گفت: مطمئن باشید از امتیازات بازی با استقلال نمی‌گذریم. می‌دانیم بازی سنگینی پیش‌روی ماست ولی ما هم فولاد هستیم و برنامه‌های زیادی داریم هواداران مان را شاد كنیم. از طرفی، جواد نكونام به‌عنوان سرمربی جلوی همه تیم‌ها انگیزه زیادی دارد. حتی در تمرینات هم انگیزه اش از ما خیلی بیشتر است. برای او فرقی ندارد حریف چه تیمی است. با تمركز به زمین می‌رویم كه به اهداف بزرگمان برسیم.