بازی پشت پرده  برای ریاست  فدراسیون والیبال؟

استعفای داورزنی روی میز وزیر ورزش!

بازی پشت پرده برای ریاست فدراسیون والیبال؟

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان كه چندی پیش برای انتخابات فدراسیون والیبال ثبت‌نام كرده بود، از سمت خود در این وزارتخانه استعفا داده، اما تا پایان نتیجه انتخابات والیبال همچنان در این پست باقی خواهد بود!این خبری بود كه روز گذشته به گوش رسید.این اتفاق در حالی افتاده است كه پیش از این اعلام شده بود نیازی برای استعفا نیست، اما منابع خبری از این گفته اند كه داورزنی استعفای خود را در این رابطه به وزیر ورزش و جوانان ارائه كرده و هر زمان كه انتخابات برگزار شود و احتمالا او به‌عنوان رئیس فدراسیون والیبال انتخاب شود، استعفای وی رسما اعلام خواهد شد.
داورزنی: استعفا نكرده‌ام
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت كه از مسؤولیتش استعفا نكرده است.در شرایطی كه روز گذشته بار دیگر اعلام شد كه محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان نامه استعفای خود را به مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش ارائه كرده است، اما خود داورزنی این موضوع را تكذیب كرده است. او می‌گوید:«بنده به هیچ‌وجه از مسؤولیتم در وزارت ورزش استعفا نكرده‌ام.»
بازی برای ریاست دوباره بر فدراسیون والیبال
از زمانی كه محمدرضا داورزنی برای ریاست فدراسیون والیبال ثبت‌نام كرد این سوال ذهن خیلی‌ها را درگیر كرده بود كه پس چرا معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش طبق قانون از سمت خودش استعفا نمی‌دهد.
 براساس قانون، رئیس فدراسیون نباید دو شغله باشد و اگر داورزنی بخواهد برای ریاست دوباره بر فدراسیون والیبال در انتخابات شركت كند، باید از سمت فعلی خودش استعفا بدهد.
دیروز خبر استعفا رسید، اما خیلی زود این خبر تكذیب شد تا همزمان صدای اعتراض منتقدان هم بلند شود. هرچه نباشد داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان است و باور خیلی از منتقدان این است كه او با توجه به سمتی كه دارد بدون شك رئیس آینده فدراسیون والیبال خواهد بود. منتقدان می‌گویند كه روابط به وجود آمده به‌دلیل شغل فعلی داورزنی در انتخابات بی‌تاثیر نخواهد بود و سایر نامزدها هیچ شانسی برای رئیس شدن ندارند.
درخواست منتقدان از اعضای مجمع
تعدادی از منتقدان كه دلسوخته والیبال هستند از اعضای مجمع یك درخواست دارند، این‌كه بدون توجه به حواشی و بدون توجه به قدرت افرادی كه در راس هستند بازگشت به عقب نداشته باشند. هر چند والیبال در زمان حضور داورزنی روزهای خوبی را تجربه كرده است، اما نمی‌توان همه این موفقیت‌ها را به حضور او ربط داد. باید دید كه در آینده چه اتفاقی می‌افتد و داورزنی دوباره بر صندلی ریاست فدراسیون والیبال تكیه می‌زند یا نه؟