خیز تراكتور و شهرخودرو

خیز تراكتور و شهرخودرو


هفته پنجم لیگ برتر امروز با بازی سایپا و تراكتور شروع می‌شود. مصطفی دنیزلی این فصل با این هدف به جمع تراكتوری‌ها اضافه شد كه رویای قهرمانی پرشورها در لیگ برتر را محقق كند.
البته تیم دنیزلی در این چهار مسابقه كه از فصل جدید گذشته، فراز و فرودهایی داشته و در بعضی بازی‌ها عالی و در بعضی بازی‌ها معمولی نمایش داده است با این حال تراكتور دنیزلی كه دو تساوی را تجربه كرده، هنوز شكست نخورده است.
تراكتور امروز مهمان سایپاست كه هم خوب گل می‌زند و هم خوب گل می‌خورد. نارنجی‌های لیگ، دو برد یك تساوی و یك شكست به‌دست آورده‌اند و در این چهار مسابقه 9 گل زده‌ و هشت گل خورده‌اند. فاصله این دو تیم در جدول دو خانه و تراكتور دو پله بالاتر است.
دیگر تیم جدول این فصل لیگ كه خیلی خوب گل می‌زند و خوب هم گل می‌خورد، نساجی مازندران است كه ده گل زده و هشت گل خورده. این تیم امشب در جم مهمان پارس جنوبی جم است. فاصله این دو تیم هم دو خانه است.
شهر خودرو با مربیگری یحیی گل‌محمدی 9 امتیاز كسب كرده و در صدر جدول قرار دارد. این تیم امشب در مسجدسلیمان مقابل نفت قرار می‌گیرد و برای گرفتن سه امتیاز بازی، كاری دشوار پیش رو دارد؛ اما اگر موفق شود سه امتیاز این بازی دشوار را بگیرد با خیالی آسوده در صدر می‌ماند. شهر خودرو كه از سه بازی اول خود 9 امتیاز گرفته بود، هفته قبل در میان شگفتی اهالی فوتبال در خانه شكست خورد تا رقبا را در چند میلی‌متری خود ببیند.
دیگر بازی امشب در سیرجان برگزار می‌شود و گل‌گهر باید از صنعت نفت آبادان پذیرایی كند كه به نظر می‌رسد دیداری نزدیك و جذاب باشد.
تنها نكته جالب این دیدار، رودررویی وینگو بگوویچ (سرمربی گل‌گهر) و دراگان اسكوچیچ (سرمربی صنعت نفت) است. دو مربی متولد یوگسلاوی سابق با تفكراتی كاملا شبیه به هم هستند.