پخش زنده تور دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان در «سهند»

پخش زنده تور دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان در «سهند»

به گزارش جام‌جم، مرتضی صفری، مدیركل صدا و سیمای مركز آذربایجان شرقی از پوشش زنده بیش از 90 درصد مراحل پنج گانه سی‌ و چهارمین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی ایران - آذربایجان از شبكه سهند، ورزش و برخی دیگر از شبكه‌های سراسری خبر داد .
وی افزود: شبكه سهند با درگیری بیش از 80 نفر از عوامل سیما و فنی از ۱۰ تا ۱۴ مهر امسال تمام توان خود را به كار خواهد گرفت. مدیركل صدا و سیمای مركز آذربایجان شرقی به پوشش كامل پنج مرحله از سه استان آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و اردبیل اشاره و خاطر‌نشان کرد: براساس هماهنگی‌ها با شركت مخابرات و اپراتورهای ارائه دهنده خدمات و سازمان تنظیم مقررات رادیویی، تمام مسیر‌ها قبل از برگزاری با نصب آنتن مخصوص درAviwest تست و پوشش اینترنت جاده‌ای آنها بهبود و ماكسیمم توان آپلود در BTS‌های نصب شده در این مسیر‌ها از حالت 3G به 4G تبدیل شده و به ماكسیمم توان ارتقا یافته است .
وی به نقاط كور متعدد سه استان میزبان این تورنمنت پرداخت و تصریح كرد: طبق نقشه تهیه شده در واحد ارتباطات زمینی و ماهواره‌ای صدا و سیما، نقاط كور سه استان از جمله در مسیرهای جلفا به خوی، مرند به جلفا و سراب به سرعین شناسایی و با توجه به این‌كه پوشش این مناطق با Aviwest مقدور نیست از طریق Sng و هلی‌كم‌های دور برد پوشش داده خواهد شد .
مدیركل صدا و سیمای مركز آذربایجان‌شرقی به خرید تجهیزات فنی جدید با اعتباری نزدیك به دو میلیارد و 500 میلیون ریال علاوه بر تجهیزات موجود برای پوشش حرفه‌ای این تور اشاره کرد و ادامه داد: دو دوربین هوایی، دو دوربین پرتابل، دو دوربین اسمو در طول مسیر، یك دوربین فتوفینیش و پوشش ابتدایی و انتهایی مسیرها نیز توسط ست دیتا ویدئو با سه دوربین انجام خواهد یافت .