قتل برادرزن به‌خاطر 300 هزارتومان

قتل برادرزن به‌خاطر 300 هزارتومان

داماد جوان كه بر سر اختلاف مالی 300 هزارتومانی، برادرزنش را با ضربه‌های چاقو به قتل رسانده بود تحت تعقیب پلیس قرار گرفت .
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، ساعت 17 و 20 دقیقه پنجشنبه 18 مهر امسال یكی از ماموران كلانتری تهرانپارس در تماس با بازپرس كشیك قتل دادسرای جنایی تهران از وقوع جنایتی در ساختمان نوسازی در شرق تهران خبرداد. زمانی كه بازپرس جنایی و تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران در محل جنایت حاضر شدند، مشاهده كردند در محوطه پاركینگ كه محل اسكان كارگران ساختمان بوده جسد مرد 42 ساله‌ای كه براثر ضربه‌های چاقو به قتل رسیده افتاده است.
پرونده‌ای در این‌باره در دادسرای جنایی تهران تشكیل شد و تحقیقات از دیگر كارگران كه در محل جنایت حضور داشتند در اداره دهم پلیس آگاهی تهران آغاز شد .
در جریان تحقیقات یكی از آنها گفت: مقتول دوستم بود و كارگر ساختمان است .او با داماد‌شان برسر 300 هزارتومان اختلاف مالی داشت. آن روز دو نفری به محل كار دامادشان رفتیم تا این اختلاف مالی را حل كنیم كه میان آنها درگیری و دعوا رخ داد.در پی بالا گرفتن این درگیری داماد جوان با چاقویی كه همراه داشت دوستم را كه برادرزن او بود،به‌شدت زخمی كرد و باعث مرگ وی شد. بعد، من و دیگر كارگران آنجا را به مرگ تهدید كرد و متواری شد .
این در حالی بود كه دیگر شاهدان جنایت نیز داماد خانواده مقتول را عامل این جنایت معرفی كردند. همزمان با شناسایی هویت عامل جنایت، او تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.