خوش شانسی برای «لاكی»

خوش شانسی برای «لاكی»

شخصیت لاكی كه یكی از چهره‌های اصلی مجموعه اكشن كمیك‌استریپی «تور» است، صاحب یك مجموعه تلویزیونی مستقل می‌شود. این مجموعه با نام «لاكی» وارد مرحله تولید می‌شود. كیت هرون كارگردان مجموعه و مایكل والدرون نویسنده فیلمنامه‌اش است. تام هیدلسون كه در دو قسمت اكشن ابرقهرمانانه تور و چند قسمت «آونجرز»ها نقش لاكی را به عهده داشته، در جلوی دوربین تلویزیون هم دوباره این نقش را بازی می‌كند.
هنوز معلوم نیست مجموعه لاكی، كدام بخش از زندگی این شخصیت سر به هوا و شیطان را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد. در فیلم تور، او در قالب برادر ناتنی شخصیت تور ظاهر شد كه با او خصومت و دشمنی دارد، اما اتفاقاتی كه رخ می‌دهد این دو را در كنار هم قرار می‌دهد تا با دشمنان كره محل زندگی‌شان مقابله كنند. زمانی برای شروع كار فیلمبرداری لاكی تعیین نشده است. قرار است این اكشن فانتزی برای پخش در فصل زمستان سال آینده میلادی آماده شود.
شخصیت لاکی در مجموعه ابرقهرمانانه و کمیک استریپی تور، چند بار رنگ عوض میکند و از یک شخصیت منفی تبدیل به یک شخصیت مثبت می شود. تهیه کنندگان فیلم بعد از آن‌که متوجه شدند تماشاگران سینما نظر مثبتی روی این شخصیت دارد، به فکر آن افتادند که یک داستان مستقل برایش خلق کرده و او را به تنهایی (و دور از ماجراهای مجموعه تور) راهی یک سری ماجراجویی تازه کنند. از داخل کمپانی پارامونت شنیده می شود که در ابتدا قرار بود لاکی تبدیل به یک مجموعه فیلم سینمایی شود. اما به دلایلی که مشخص نیست، تهیه کنندگانش تصمیم گرفتند او را به صورت یک شخصیت مهم مجموعه ای تلویزیونی درآورند./ ورایتی