تعویق در بلیت‌فروشی «شهر خاموش»

تعویق در بلیت‌فروشی «شهر خاموش»

با این‌كه تور كنسرت‌های «شهر خاموش» كیهان كلهر از ابتدای امسال در بسیاری از شهرهای ایران برگزار شد اما با اعلام راه‌افتادن دوباره این تور از هفتم دی‌ماه، باز هم بسیاری از علاقه‌مندان این نوازنده كمانچه مشتاقند باز هم پای این اجرا بنشینند یا این بار دیگر آن را از دست ندهند.
دوستداران او در ایران حالا بی‌صبرانه منتظرند تا هنرمند محبوب‌شان را كه اخیرا عنوان مرد سال موسیقی جهان در سال 2019 را از رویداد وومكس دریافت كرده، از نزدیك ببینند. او پس از دریافت جایزه وومكس، با گروه «جاده ابریشم» طی چند كنسرت روی صحنه رفت و حالا تور شهر خاموش نخستین حضور كلهر در تالارهای موسیقی ایران پس از دریافت این جایزه محسوب می‌شود.
بنا بر این گزارش، قرار بود بلیت‌فروشی كنسرت كلهر، از از ساعت ۱۵ دیروز یكشنبه 26 آبان آغاز شود اما حالا خبر رسیده كه بلیت‌فروشی به زمان دیگری موكول شده است.
آغاز تور كنسرت‌‌های شهر خاموش مانند بهار امسال از تالار وحدت در تهران خواهد بود و قرار است زمان برگزاری این كنسرت در شهرستان‌ها هم اعلام شود. تور قبلی به شهرهایی چون ساری، اصفهان، شیراز، همدان، كرمانشاه، سنندج و رشت هم رفت.
زمان دقیق شروع بلیت‌فروشی اجرای تهران نیز به‌زودی اعلام خواهد شد. این بار نیز در شهر خاموش مانند تور پیشین در تهران‌ و شهرستان‌ها، كوارتت مینیاتور، كلهر را همراهی می‌كند.