چند روش برای لاغری

چند روش برای لاغری


کارشناسان می گویند یکی از مهم ترین مواردی که به کاهش وزن افراد کمک می کند استفاده از روش‌هایی پایدار و مستمر است که وقفه ای نداشته باشند.
به گزارش انتخاب، برخی از این روش‌ها
عبارتند از :
قدم اول : از آنجا که آب به جلوگیری از پرخوری کمک می کند، متابولیسم شما را فرو می ریزد، نفخ را کاهش می دهد و مانع مصرف دیگر نوشیدنی‌های شیرین می‌شود، در نتیجه صدها کالری برای شما ذخیره می کند. ما اغلب عطش را با گرسنگی اشتباه می گیریم، بنابراین نوشیدن مقداری آب و 20دقیقه انتظار می تواند معده شما را پر کند و ممکن است اشتهای شما را نیز کاهش دهد و شما را از  پرخوری در صورتی که بدن به مواد غذایی برای سوخت نیاز ندارد، در امان نگه دارد.
قدم دوم: یکی از مهم‌ترین عوامل از دست دادن وزن موفق، دستکاری در محیط روزمره زندگی شماست. یكی از بهترین راه‌ها برای از بین بردن همه وسوسه‌ها از آشپزخانه شروع می شود و بهتر است میوه و سبزیجات تازه را جایگزین همه خوراکی‌های ناسالم کنید.  سعی کنید رادیکال‌های آزاد را به خوراکی‌های خود بیفزایید و از فیبر و آنتی اکسیدان‌های بیشتری استفاده کنید.
قدم سوم: تلاش کنید از ابتدا تا انتهای روند کاهش وزن خود یک روند مداوم را حفظ کنید. درواقع سعی کنید رژیم و ورزش خود را متوقف نکنید. اگر قرار باشد مدام کاهش وزن خود را با اختلال رو به رو کنید، نتیجه چندانی نخواهید گرفت.