گردشگر الهام‌بخش

گردشگر الهام‌بخش


 موفقیت‌های نازیلا صادقی فقط به حوزه گرافیك محدود نمی‌شود. او بسیار اهل سفر است و با پرورش این خصلت توانسته راهنمای گردشگری برای افراد معلول در حوزه تورهای طبیعتگردی شود.
ماجرای سفرهای او نیز از همان دوران كودكی‌اش شروع شد، آن هم به این دلیل كه والدینش دریافتند گردش در طبیعت تنها راه تقویت روحیه دخترشان برای رهایی از فشارهای قبل و بعد از عمل‌های جراحی است.  این شد كه از همان دوران كودكی سفر برای نازیلا به راهی برای تقویت روحیه و كسب تجربه‌های جدید تبدیل شد.
این تجربه‌ها در كنار اراده قوی نازیلا و تصمیمش برای حركت رو به جلو، باعث شد او سفر به شهرهای مختلفی را تجربه كند. او با وجود معلولیت به خیلی از شهرهای سراسر ایران سفر كرده، چراكه هیچ وقت معلولیت را به عنوان سد راهی برای پیش بردن اهدافش ندیده است. نازیلا در سال‌های اخیر سفرهای آگاهانه و پیمایشی بسیاری را تجربه كرده و به مناطقی مثل ارتفاعات امامزاده قاسم در الیمستان، قله كلون بستك، جنگل حبیب‌آباد، منطقه حفاظت‌شده خجیر، ارتفاعات ماسال، ارتفاعات اسالم و جنگل‌های لفور و راش سفر كرده است.
«از همان دوران كودكی دوست داشتم طبیعت و طبیعت‌گردی را به صورت تخصصی دنبال كنم و در نهایت سال 97 در روز تولدم به خود هدیه‌ای ویژه دادم و آن هم ثبت‌نام در رشته راهنمای
 طبیعت‌گردی بود.
علاوه بر این، تصمیم گرفتم اطلاعاتم را در این زمینه كسب كنم. عقیده‌ام درباره سفر این است كه سفر كردن طرز تفكر و نگاه انسان‌ها به دنیای اطرافشان را تغییر می‌دهد. خیلی دوست دارم دیگران را با خود همراه كنم تا آنها نیز بتوانند دنیا را از زاویه‌ای دیگر ببینند و سختی‌هایشان را در طبیعت و سفر پشت سر بگذارند.»
خانم گرافیست با خودش رو راست است. می‌داند كه اهل هیجان است و این خصلت خود را دوست دارد.
نازیلا علاقه دارد تجربه‌هایش را به دیگران انتقال دهد، البته در این زمینه دوستان نازیلا محرك اصلی او برای الهام بخشیدن به دیگران بوده‌اند، علاوه بر آن كسانی هم كه با چالش‌های موجود در زندگی نازیلا آشنا بودند، تاكید داشتند او هر طور شده این تجربه‌ها را در اختیار دیگران قرار دهد.
نازیلا كسی است كه توانسته خیلی از غیرممكن‌ها را ممكن كند و از این جهت چند بار برای شركت در همایش موفقیت از او دعوت شده است. همایش‌هایی كه در آن نازیلا سعی می‌كند با سخنرانی‌های انگیزشی‌اش، دیگران را در مسیر عبور از دشواری‌های زندگی یاری دهد.