«مردان سایه» به شبكه 4  می‌آیند

«مردان سایه» به شبكه 4 می‌آیند

سریال خارجی «مردان سایه» محصول  سال ۲۰۱۱ فرانسه از شبكه چهارسیما پخش می‌شود.
به گزارش جام‌جم، سریال ۱۸ قسمتی مردان سایه به موضوع فساد سیاسی و اخلاقی در فرانسه می‌پردازد؛ چگونگی كسب قدرت سیاسی در فرانسه و فسادی كه در این مسیر گریبان افراد را می‌گیرد، محور اصلی این سریال را تشكیل می‌دهد.
ناتالی بای، برونو ولكویچ، فیلیپ منیان، گرگوری فیتوسی، والركی كارسنتی، ایو پینیو، فیلیپ اریسون، عبدالحفید متالسی و كریستیان میله از بازیگران سریال هستند و دان فرانك، فردریك تلیه، شارلین دلپین و امانوئل دوسه، تهیه‌كنندگی این سریال را بر عهده داشته‌اند.
دان فرانك و رژی لوفبر نویسندگان و فردریك تلیه كارگردان مردان سایه هستند.
در خلاصه داستان این سریال آمده است: رئیس‌جمهور فرانسه به همراه یكی از وزرا برای رسیدگی به دلیل اعتصاب كارگران یك كارخانه به آنجا می‌رود كه توسط یك تروریست انتحاری مجروح و در بیمارستان بستری می‌شود. كاپیتا كه قبلا در گروه انتخاباتی رئیس‌جمهور پی‌یر بوده و دوست نزدیك او محسوب می‌شود بلافاصله از آمریكا به فرانسه بازمی‌گردد و متوجه می‌شود كه نخست‌وزیر در این ترور دست داشته، اما مسؤولیت را به دروغ متوجه القاعده می‌كند. بعد از مرگ رئیس‌جمهور، نخست‌وزیر بلافاصله نامزد ریاست جمهوری می‌شود و كاپیتا كه می‌داند او بسیار سیاستمدار نادرست و پلیدی است تصمیم می‌گیرد در فرانسه بماند و به رقیب نخست‌وزیر كمك كند تا در انتخابات پیروز شود.
هم‌اكنون سریال «روشن‌تر از خاموشی» به كارگردانی حسن فتحی از شبكه چهار سیما در حال پخش است كه آخرین قسمت از این مجموعه
۵ آذر ساعت ۱۲ بامداد روی آنتن می‌رود و از چهارشنبه ۶ آذر هرشب سریال مردان سایه از قاب شبكه دانایی و خردورزی پخش و روز بعد ساعت ۱۸ بازپخش می‌شود.