كالدرون مربی موقت پرسپولیس

پشت پرده اختلاف گابریل با بازیكنان

كالدرون مربی موقت پرسپولیس

گابریل كالدرون آرژانتینی در پرسپولیس به بن‌بست رسیده است. او علاوه بر آن‌كه نتوانسته نتایج مورد نظر هواداران و باشگاه را به دست بیاورد، با بعضی از بازیكنان نامی این تیم هم به مشكل خورده است.
شجاع خلیل‌زاده از جمله بازیكنانی است كه اصلا رابطه خوبی با این مربی ندارد. از تمرین قرمزها خبر می‌رسد در یك جلسه تمرینی نزدیك بود اختلاف لفظی بین این دو به وجود بیاید كه با پادرمیانی افشین پیروانی، مدافع پرسپولیس آرام شد.
كالدرون با سیدجلال حسینی هم رابطه خوبی ندارد. وقتی او در مصاحبه‌ای گفت مدافع 38 ساله را نمی‌تواند بدون دو هفته تمرین بازی دهد، این بازیكن را علیه خود كرد. هر چند كالدرون با بازی دادن به سیدجلال تلاش كرد تا دل این بازیكن را به دست بیاورد ولی همچنان هوای رابطه آنها ابری است.
امید عالیشاه از جمله بازیكنان دیگری است كه به‌شدت با كالدرون به مشكل خورده است. این مربی حرف‌هایی شنیده كه باعث شده تا علیه عالیشاه شود و این بازیكن را بازی ندهد.
علی علیپور هم دیگر بازیكنی است كه رابطه خوبی با مربی آرژانتینی ندارد. وقتی او یك ضربه چیپ زد و پنالتی‌اش هدر رفت، كالدرون در كنفرانس مطبوعاتی علیه‌اش موضع گرفت. علیپور اعتقاد داشت فشار بیرونی روی او بسیار زیاد بود و حداقل توقع داشت مربی آرژانتینی حمایت كند. عدم حمایت او این برداشت را برای دیگر بازیكنان به وجود آورده كه كالدرون تلاش می‌كند تا هر بار مشكلات و نتیجه نگرفتن را برعهده یك بازیكن بیندازد.
 به طور كلی جو داخلی تیم علیه كالدرون است و بازیكنان اعتقاد دارند او در تمرینات آنگونه كه باید با آنها كار نمی‌كند. قرمزها با اخلاق كالدرون هم مشكل دارند و بنابراین هیچ چیز برای ادامه همكاری با او مهیا نیست. از باشگاه خبر می‌رسد كالدرون فعلا مربی موقت قرمزهاست و به نوعی تیم جمع كن به حساب می‌آید تا باشگاه سرمربی جدید را انتخاب و معرفی كند.