برگزاری مراسم معارفه رئیس جدید سیمافیلم

برگزاری مراسم معارفه رئیس جدید سیمافیلم


مراسم معارفه جواد رمضان‌نژاد با حضور مشاور عالی معاون سیما عصر دیروز در ساختمان مركز سیمافیلم برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، مراسم تكریم حسین كرمی، رئیس پیشین مركز سیمافیلم و معارفه جواد رمضان‌نژاد رئیس جدید این مركز با حضور رضا پورحسین مشاور عالی معاون سیما در محل جلسات مركز سیمافیلم برگزار شد.
پورحسین در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات كرمی بیان كرد: با توجه به اهمیت ساختار نمایش و توقع سازمان از این مركز در تحقق مفاهیم والایی همچون بیانیه گام دوم، سیمافیلم جزو مراكز مهم و اثرگذار سازمان صدا وسیما است.
وی ادامه داد: دغدغه این مركز محتواست؛ چرا كه خروجی این مركز با جهت‌دهی به رفتار و اندیشه‌های مخاطبان برای كشور مهم و اثربخش است. مشاور عالی معاون سیما افزود: كرمی و رمضان‌نژاد را از سرمایه‌های انقلابی سازمان صداوسیما دانست كه دارای تجارب بالایی در حوزه رسانه هستند.
همچنین در این جلسه كرمی، رئیس سابق سیمافیلم ضمن قدردانی از تلاش‌های همكارانش افزود: مجموعه سیمافیلم از مهم‌ترین بخش‌های سازمان بوده كه با زحمات خالصانه مدیران توانمند خود پس از دوره‌ای ركود امروز در این جایگاه ایستاده است. همچنین جواد رمضان‌نژاد در این مراسم ضمن قدردانی از اعتماد معاون محترم سیما گفت: مركز سیمافیلم یكی از مراكز اعتبارزای رسانه ملی است و این سنگینی بار مسؤولیت بنده را دو چندان می‌كند.
در این مراسم اسلامی، مدیركل مالی و اداری معاونت سیما، مدیران مركز سیمافیلم و مدیران گروه فیلم و سریال شبكه‌ها نیز حضور داشتند.