خاطره‌سازی مزیت «حکایت‌های کمال»

خاطره‌سازی مزیت «حکایت‌های کمال»


بازیگر سریال «حكایت‌های كمال» معتقد است بخش عمده‌ای از مزیت این سریال پرداخت آن به روزگار قدیم و نوعی از خاطره‌سازی است كه مردم به آن علاقه دارند.
آیدا نوری،بازیگر سریال حکایت‌های کمال  در گفت‌وگو با فارس بیان کرد:  به نظر من بخش عمده‌ای از جذابیت سریال حكایت‌های كمال پرداخت آن به روزگار قدیم و نوعی از خاطره‌سازی و پرداخت به زندگی قدیم ایرانیان و مناسبات آنان در گذشته است كه مردم به آن علاقه دارند.
این بازیگر افزود: زندگی مردم در دهه 40 با وجود همه محدودیت‌ها و كمبودهای آن مقطع شیرینی‌هایی داشته كه گزیده‌ای از آن در گذر از تخیلات نویسندگان سریال در قالب سریال حكایت‌های كمال جان گرفته و پرورانده شده است.
او ادامه داد: وقتی خودم در جایگاه یك مخاطب این سریال را نگاه می‌كنم، با این‌كه ۲۱ سال دارم و هرگز دركی از آن دوران تاریخی نداشته‌ام، اما حس این‌كه آن روزگار مردم چطور زندگی می‌كرده‌اند و اولویت‌هایشان چطور بوده و جنس مطالبات و روابط‌شان برایم جذاب است.
نوری گفت: همین‌طور در مواجهه با بزرگ‌ترها و كسانی كه آن دوران زندگی كرده‌اند، می‌بینم كه با عشق و علاقه ماجراهای مجموعه را دنبال می‌كنند و به موارد مشتركی از تصاویر و مناسبات كاراكترهای قصه با زندگی خودشان در آن دوره برمی‌خورند.
سریال حکایت‌های کمال این شب‌ها ساعت 21 و 15دقیقه از شبکه دو سیما به کارگردانی قدرت‌ا... صلح‌میرزایی و تهیه‌کنندگی محسن شایان‌فر  روانه آنتن می‌شود.