بازنشستگی برای باچان؟!

بازنشستگی برای باچان؟!

اظهارات تازه آمیتاب باچان باعث ناراحتی هواداران و شگفتی تحلیلگران سینمایی هند شده است. بازیگر 77ساله و كهنه‌كار بالیوود در گفت‌و‌گوی تازه‌ای از خستگی حرف زد و بحث بازنشسته شدن را پیش كشید. او در این مصاحبه گفت: «بدنم و روحم به من می‌گویند كه دیگر وقت بازنشستگی است.» بیان همین یك جمله سروصدای بسیار زیادی در هند به پا كرده است.
منتقدان و اهالی سینما می‌گویند اظهارات باچان را باور نمی‌كنند و او طرحی برای خانه‌نشین شدن ندارد. خانواده بازیگر هم در این درباره سكوت كرده و حاضر به گفت‌و‌گو با رسانه‌ها نشده‌اند. بحث بازنشستگی باچان در شرایطی مطرح شده كه رسانه‌ها در چند هفته اخیر خبر از حضور مداوم او در بیمارستان داده‌اند. با آن‌كه بازیگر اعلام كرد برای یك چكاپ معمولی و همیشگی به بیمارستان مراجعه كرده، اما كمتر كسی این حرف را باور كرد.
باچان هم‌اكنون بیش از چهار فیلم جدید سینمایی را آماده اكران عمومی دارد و قرارداد بازی در حداقل پنج فیلم دیگر را هم امضا كرده است. همكاران باچان كه بیشتر از هر كس دیگری او را سر صحنه فیلمبرداری ملاقات می‌كنند، بر سلامت او تاكید دارند و می‌گویند نشانه‌ای از بیماری و كهولت سن در او دیده نمی‌شود! او همین روزها راهی چند کشور اروپای شرقی می‌شود تا در صحنه‌هایی از فیلم تازه‌اش «چهره» بازی کند. این درام دلهره‌آور روانکاوانه درباره چند روانکاو کهنه‌کار است که در هتلی دورافتاده در کنار هم جمع می‌شوند تا یک بازی روانکاوانه خطرناک را
آغاز کنند./ تایمز آو ایندیا