دام سیاه مربی نقاشی برای پسر 11 ساله

دام سیاه مربی نقاشی برای پسر 11 ساله


مربی میانسال نقاشی كه به بهانه طراحی روی بدن شاگرد خود، بارها او را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، در دادگاه كیفری اتهام خود را انكار كرد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، خرداد امسال خانواده نوجوان 11 ساله‌ای به نام آرتین با مراجعه به كلانتری خلیج‌فارس شكایت خود را علیه مربی نقاشی پسرشان به اتهام چند بار آزار و اذیت مطرح كردند. پسر 11 ساله در اولین اظهارات خود به پلیس گفت: «از مدت‌ها قبل زمانی كه كلاس ما تمام می‌شد، مربی از من می‌خواست در كلاس بمانم تا با من بیشتر تمرین كند. من هم به حرف او گوش می‌دادم و یك روز او به من گفت می‌خواهد روی بدنم تمرین طراحی كند. می‌گفت باید در مسابقات طراحی روی بدن شركت كند و اگر برنده شود جایزه می‌گیرد. فكر می‌كردم راست می‌گوید و به حرفش گوش دادم، اما من را مورد آزار و اذیت قرار داد. بارها این اتفاق تكرار شد و من می‌ترسیدم موضوع را به خانواده‌ام بگویم، اما بالاخره به خاطر ناراحتی زیادم از این موضوع، ماجرا را به پدرم اطلاع دادم.» با اطلاعاتی كه آرتین در اختیار ماموران قرار داد، مربی نقاشی دستگیر شد.
او در تحقیقات مقدماتی به قاضی پرونده گفت: «قبول دارم كه چند بار روی كمر آرتین نقاشی كشیدم، اما هیچ نیت بدی نداشتم و او را مورد آزار و اذیت قرار ندادم. هر بار هم كه می‌خواستم روی بدن او تمرین نقاشی كنم با میل و رغبت خودش بود و من او را وادار به این كار نمی‌كردم.»  روز گذشته جلسه محاكمه مربی نقاشی با حضور شاكی انجام شد. متهم در دادگاه در دفاع از خود، حرف‌های قبلی‌اش را انكار كرد و گفت: «تمام ادعای شاكی كذب محض است. من هرگز روی بدن او تمرین نقاشی انجام ندادم و اتهام آزار و اذیت او را قبول ندارم.»
قضات دادگاه بعد از شنیدن دفاعیات متهم و وكیلش برای صدور رای وارد شور شدند.