دام شیطانی كارگر خدماتی برای پیرزن 70 ساله

دام شیطانی كارگر خدماتی برای پیرزن 70 ساله


كارگر 31 ساله شركت خدماتی روز گذشته در دادگاه كیفری به اتهام آزار و اذیت پیرزن 70 ساله محاكمه شد و به اتهام خود اعتراف كرد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، صدای داد و فریاد منیژه 70 ساله، اواسط سال 97 در یكی از كوچه‌های بزرگراه اشرفی اصفهانی پیچید و همسایه‌ها با شنیدن سر و صدای او برای كمك به خانه‌اش رفته و مرد جوانی را در حالی كه قصد داشت با فشار گلوی منیژه او را ساكت كند، دستگیر كردند.
موضوع خیلی سریع به ماموران پلیس اطلاع داده شد و پیرزن در شكایت خود از احمد 31 ساله به ماموران گفت: «چند روز قبل با یك شركت خدماتی تماس گرفتم و قرار شد یك كارگر برای نظافت، به خانه من بفرستند. امروز صبح این جوان به خانه من آمد و چند ساعتی كار كرد و ناگهان به من حمله كرد و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. من در یك لحظه از فرصت استفاده كردم و خودم را به پنجره رساندم و با داد و فریاد سعی كردم از همسایه‌ها كمك بخواهم. او كه خود را در خطر دید به شدت من را كتك زد و گلویم را فشار می‌داد به حدی كه نفسم بند آمده بود و اگر همسایه‌ها یك دقیقه دیرتر وارد خانه‌ام شده بودند احتمال داشت خفه شده باشم و الان زنده نباشم.» بعد از طرح شكایت پیرزن، احمد تحویل ماموران قضایی شد. او به اتهام خود اعتراف كرد و پرونده برای رسیدگی به شعبه هفتم دادگاه كیفری یك استان تهران ارجاع شد. این در حالی بود كه پزشكی قانونی آزار و اذیت پیرزن و آثار ضرب و جرح روی بدن او را تایید كرده است. روز گذشته متهم پای میز محاكمه قرار گرفت و در دفاع از خود گفت: «اتهام آزار و اذیت پیرزن را قبول دارم. آن روز قبل از این‌كه كارم را در خانه او شروع كنم، شیشه مصرف كرده بودم و تحت تاثیر مخدر، دچار وسوسه شده و به او حمله كردم، اما اتهام كتك زدن او را قبول ندارم. به محض این‌كه او شروع به داد و فریاد كرد، همسایه‌هایش به خانه‌اش آمدند و من را تحویل ماموران پلیس دادند.»
رئیس دادگاه بعد از شنیدن دفاعیات متهم و وكیل او ختم جلسه دادرسی را اعلام كرده و برای صدور حكم وارد شور شدند.