دستگیری عاملان  تیراندازی مرگبار در افسریه

دستگیری عاملان تیراندازی مرگبار در افسریه


عاملان تیراندازی مرگبار در مقابل قهوه‌خانه‌ای در افسریه پس از دو هفته شناسایی و دستگیر شدند.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، افراد نقاب‌پوش پژو سوار شامگاه ۱۴ آذرامسال قهوه‌خانه فرات ابتدای خیابان اسلام‌آباد منطقه افسریه را به گلوله بستند و راننده اسنپی را كشته و مرد و پسر نوجوانی را زخمی كردند.
 با دستور مرادی،بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا این‌كه معلوم شد این تیراندازی مرگبار
به خاطر منتشر شدن یك فیلم توهین آمیز در اینستاگرام در ارتباط با مرد فوت شده‌ای بوده است. بنابراین مردی كه گفته می‌شد او این فیلم را تهیه كرده شناسایی و بازداشت شد.
در تحقیق پلیس معلوم شد او عامل انتشار فیلم نبوده و عاملان تیراندازی قهوه‌خانه او را اشتباه گرفته و در صدد قتل وی بودند كه برای نجات جان خود آن شب در خانه مانده و به قهوه‌خانه نرفته بود. با اطلاعاتی كه او از متهمان فراری داد، آنها كه دو برادر بودند، شناسایی و بازداشت شدند. سهیل 31 ساله كه عامل این تیراندازی مرگبار بود دیروز در جریان تحقیقات قضایی  گفت: قصابم و به زودی قرار بود ازدواج كنم. چهار ماه پیش مرد 32 ساله كه از دوستان و اقوام دورمان بود در جریان دعوای گروهی با قمه وشلیك گلوله در پاكدشت كشته شد. اقوام قاتل او مدام كری‌خوانی می‌كردند و حتی یكی از آنها در اینستاگرام نسبت به مقتول فیلم توهین‌آمیزی تهیه و منتشر كرده بود. 20 روز پیش ماجرا را از یكی از اقوام مقتول  شنیدیم. درصدد انتقامگیری بودیم. حتی شب قبل از جنایت، در پاكدشت با همان گروه  درگیری داشتیم. شب بعدبرای انتقامگیری به افسریه رفتیم.
 وی افزود: ساعت 19 از پاكدشت به افسریه آمدیم. برادرم در خودرو ماند و من و همدستم به راه افتادیم. مقابل قهوه‌خانه رفتیم و
 پنج دقیقه شلیك كردیم. سه روز بعدمتوجه شدم راننده بی‌گناهی در تیراندازی كشته و
دو نفرزخمی شده و مردی كه دنبالش  بودیم آنجا نبوده و زنده است.
با اعتراف وی و برادرش، پنج زن و مرد دیگر در ارتباط با فراری دادن آنها بازداشت شدند.