قتل كارگر قهوه‌خانه  در جنایت مستانه

قتل كارگر قهوه‌خانه در جنایت مستانه


پسر جوان كه در جنایتی مستانه كارگر قهوه‌خانه را كشته بود، در دام پلیس گرفتار شد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، تحقیقات در این پرونده با گزارش درگیری مرگبار در یك قهوه‌خانه در فردیس در دستور كار پلیس قرار گرفت. ماموران پلیس آگاهی این شهر با حضور در محل قتل با جسد كارگر قهوه‌خانه رو‌به‌رو شدند كه با ضربه چاقو به قتل رسیده بود.
تحقیقات نشان داد، ساعتی قبل یكی از مشتریان قهوه‌خانه كه حالت عادی نداشته با كارگر درگیر شده كه این درگیری با دخالت افراد حاضر در قهوه‌خانه پایان گرفت و مشتری آنجا را ترك كرد.
این مرد كه كینه به دل گرفته بود، چند دقیقه بعد همراه دو نفر دیگر به قهوه‌خانه بازگشت و كارگر آنجا را با ضربه قمه كشت و با خودرو
پژو 405 گریخت.
با بررسی فیلم دوربین مداربسته قهوه‌خانه هویت قاتل به دست آمد و كارآگاهان او و همدستانش را در باغی در حوالی شهریار شناسایی و دستگیر كردند.
متهم در بازجویی‌ها به این جنایت اعتراف كرد و گفت: روز حادثه مشروب خورده بودم و حالت عادی نداشتم. سر همین موضوع با كارگر قهوه‌خانه درگیر شدم و كینه او را به دل گرفتم. به همین خاطر او را با ضربه‌های قمه به سر و سینه‌اش كشتم.
سرهنگ شهریار ندرلو، سرپرست معاونت اجتماعی پلیس البرز در این باره گفت: متهم پس از اعتراف به قتل به پلیس آگاهی منتقل شد و به‌زودی صحنه جنایت را بازسازی می‌كند.