ماجرای ازدواج عمو پورنگ در شب یلدا

ماجرای ازدواج عمو پورنگ در شب یلدا


اسفند سال گذشته بود كه داریوش فرضیایی یا همان عموپورنگ معروف با حضور در یك برنامه، از علاقه‌اش به یك دختر هندی گفت و سناریوی شایعه ازدواجش با یك دختر هندی كلید خورد. از آن پس عموپورنگ آهنگ‌های زیادی را به زبان هندی اجرا و ویدئوی آنها را در فضای مجازی منتشر كرد.
علی ضیا در ویژه برنامه فرمول یك كه به مناسبت شب یلدا روی آنتن رفت، میزبان داریوش فرضیایی مجری برنامه كودك و سیده فاطمه گیلانپور مادر او بود. وی در این برنامه از اجرای برنامه كودك گفت تا ماجرای ازدواج با دختر هندی. او در بخشی از مصاحبه اش درباره شایعه مهاجرت به كشور دیگر هم بیان كرد: من وقتی مادرم را دارم كجا باید بروم! عشق من است. جالب است كه مادرش نیز در این باره گفت: جرات هم ندارد برود. می‌دانی چرا؟ چون من غیر از این كسی را ندارم. پنج تا پسر داشتم، خدا یكی را از من گرفته است. چهار تا پسر دارم، دو تا هم دختر. پسرهای من همه عین داریوش خوب و اهل هستند. بگذار بگویند من كه نمی‌دانم. آن دختر با من صحبت كرد و با هم سلام علیك كردیم.
فرضیایی هم در پاسخ به پرسش مجری برنامه مبنی بر واقعیت داشتن این موضوع گفت: به هر حال كسی كه بخواهم با او ازدواج كنم باید ننه مرا ببیند، من هم باید ننه او را ببینم ولی ما به توافق نرسیدیم. مامان من كه هندی بلد نیست، من هم دست و پا شكسته با او حرف می‌زدم.
وی درباره نحوه آشنایی خود این دختر هندی توضیح داد: ایشان یكی از زیردست‌های آقای دكتر ایرانی از دوستان من در بیمارستانی در هند است. اصلا پیشنهاد ازدواج با او را آقای دكتر ایرانی به من دادند. من هم او را دیدم و بدم نیامد؛ ایشان مسلمان و آدم افتاده و خاكی است ولی من نمی‌توانم آنجا بروم و او هم می‌گوید من نمی‌توانم اینجا بیایم. داریوش فرضیایی در پایان برنامه شب یلدای علی ضیا هم یك ترانه هندی را روی آنتن زنده اجرا كرد.