ــــــکی؟

ــــــکی؟

بازیگر سریال «دخترم نرگس» گفت: سریال نفوذ به كارگردانی جواد شمقدری و تهیه كنندگی محسن علی اكبری از بهمن ۹۶ شروع به كار كرد، البته یك وقفه‌ای بنا به دلایلی در تولید به وجود آمد كه ان شاءا... از بهمن ماه از شبكه یك سیما پخش آن آغاز می‌شود.
    كی؟ رحیم نوروزی
   كجا؟ سریال وارش
   چی گفت؟ در گفت‌وگو با میزان، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر سریال «وارش» به كارگردانی احمد كاوری و تهیه كنندگی محمودرضا تخشید را هر شب از شبكه سه سیما در حال پخش دارم، همچنین در سریال دخترم نرگس به نویسندگی و كارگردانی باقر حبیب پیران و تهیه كنندگی داوود سلیمان پور به ایفای نقش پرداخته‌ام كه آماده پخش بوده و قرار است به زودی از شبكه ارومیه و شبكه سه سیما پخش شود.
   دیگه چی؟ وارش در گویش‌های مختلف معانی متفاوتی دارد، اما در زبان محلی مناطق شمال كشور به معنای باران و بارش باران است، قصه این مجموعه تلویزیونی در دو بخش روایت می‌شود، بخش اول در دهه ۳۰ و ۴۰ خورشیدی و بخش دوم به دهه ۵۰ بر می‌گردد اما در آن به اتفاقات انقلاب اسلامی ایران و تأثیرات آن بر فضای داستان و سرنوشت شخصیت‌ها اشاره می‌شود. تنوع جغرافیایی مكان‌های سریال وارش از جمله ویژگی‌های این مجموعه تلویزیونی است، فیلمبرداری این سریال نیز در مكان‌هایی واقع در شهر ساحلی چمخاله، بندر كیاشهر، ارتفاعات سیاهكل، لاهیجان و مناطقی دیگر در شمال كشور انجام شد.