ــــــکه؟

ــــــکه؟

بازیگر مجموعه تلویزیونی «دوقلوها» گفت: این مجموعه تلویزیونی برای گروه سنی كودك و نوجوان ساخته و پخش شده است، اما بزرگسالان هم با آن ارتباط برقرار می‌كنند.
   كه؟ سیاوش چراغی‌پور
   كدام سریال؟ دوقلوها
   چه گفت؟ در گفت‌وگو با فارس، درباره حضور خود در این سریال گفت: در اینجا نقش آقای حسابی را كه مدیر موسسه مالی اعتباری است، بازی می‌كنم كه مدام با سه شخصیت اصلی درگیر است و اتفاق‌هایی برایش رخ می‌دهد. مكان اصلی فیلمبرداری این سریال سوپرماركتی است كه توسط پدربزرگ و دو نوه‌اش اداره می‌شود. علی فروتن و محمد مسلمی دو قلوها و حمید گلی نقش پدربزرگ را در این سریال دارند .این سریال برای گروه سنی كودك و نوجوان ساخته و پخش می‌شود اما موضوعی دارد كه بزرگسالان هم با آن ارتباط برقرار می‌كنند.
   دیگه چی گفت؟ در حال حاضر خانواده‌ها دیگر نمی‌توانند بچه‌هایشان را مجبور به دیدن یا ندیدن تلویزیون كنند چراكه آنقدر فضای مجازی و امكانات غیر از تلویزیون بیشتر شده كه هر سازنده‌ تلویزیونی و سینمایی كه بخواهد كار كودك و نوجوان بسازد، كار دشواری را در پیش خواهد داشت. برای این كه كارهای اینچنینی تولید شود، مشكلاتی سر راه سازندگان قرار دارد. مشكلاتی از لحاظ فانتزی، پروداكشن و قصه‌هایی كه با قدرت‌هایی رقیب به رقابت می‌پردازند از جمله این مشكلات است. اما معتقدم باید در این عرصه پرتلاش باشیم و هزینه كنیم تا بچه‌ها را پای تلویزیون نگه داریم كه نیازمند برنامه‌ریزی ویژه و گروه تولیدی هستیم كه در این باره فكر كنند چه موضوعی برای بچه‌ها قابل بررسی و تبدیل آن به اثر نمایشی است.در تلویزیون و سینما یك نوع بی نظمی در كارهای كودك وجود دارد و حتی دو سالن سینمای خوب برای بچه‌ها نداریم كه به طور روزانه فیلم كودك اكران كنند. از این رو نه در تلویزیون و نه در سینما شاهد اهمیت به كودك نیستیم و خانواده مجبورند بچه‌ها را با خود برای دیدن فیلم‌هایی كه اصلا مناسب گروه سنی‌شان نیست ببرند و این آسیب روحی بسیاری به آنها وارد می‌كند كه در آینده جبران ناپذیر خواهد بود.