به آقای گلی  فكر نمی‌كنم

گفت‌وگو با مهدی ترابی بهترین بازیکن این روزهای پرسپولیس

به آقای گلی فكر نمی‌كنم

مهدی ترابی به بهترین بازیكن این فصل پرسپولیس تبدیل شده و توانسته شایستگی‌های فنی خود را بار دیگر به اهالی فوتبال ثابت كند‌. او طی سال‌های اخیر همواره یك روند منظم را طی كرده و همیشه جزو بهترین‌های لیگ ایران بوده، اما درخشش این فصل ترابی باعث پیشرفت تیم گابریل كالدرون شده و سرمربی آرژانتینی پرسپولیس می‌گوید به خاطر تاكتیك‌هایش در تمرین، ترابی به اینجا رسیده است.
به هر حال در آستانه دیدار پرسپولیس مقابل شهرداری ماهشهر در مرحله یك چهارم نهایی جام حذفی با ترابی تماس گرفتیم. این مهاجم خلاق و تكنیكی كه توانایی بازی در چند پست مختلف را دارد، در ابتدا به خبرنگار جام‌جم گفت: فصل برای ما با شرایط خاصی شروع شد، اما خدا را شكر كه بعد از ۴، ۵ پیروزی توانستیم به بهترین شرایط ممكن برسیم. پرسپولیس بدون تردید به عنوان یك مدعی وارد لیگ شده و باید بتوانیم از نام و نشان خودمان دفاع كنیم. از این رو بهترین بازی‌ها را به نمایش می‌گذاریم و ان‌شاءا... به هدفی كه داریم، می‌رسیم.
او اضافه كرد: خدا خواست تا طی هفته‌های گذشته بتوانم با گلزنی و ارسال پاس روی عملكرد تیمم تاثیر بگذارم. الان تیم ما به اتحاد همه بازیكنان احتیاج دارد تا بتوانیم در كنار هم روزهای خوبی را تجربه كنیم. من هم با تمرین‌های منظم توانستم به فرم مطلوبی برسم و شرایطم به گونه‌ای است كه می‌توانم خودم را نشان بدهم. از انگیزه‌های بالایی بهره می‌برم و می‌دانم اگر تمركزم را حفظ كنم، همین روند را ادامه خواهم داد. ما دو بازی دیگر در پیش داریم و پس از آن می‌توانیم وارد تعطیلات نیم فصل شویم. با توجه به فشردگی بازی‌ها، بدون شك این وقفه می‌تواند باعث سر حال شدن بازیكنان شود و در فرم بهتری قرار بگیریم. بعد از تعطیلات قطعا كارمان سخت‌تر می‌شود چون بازی‌های بیشتری در پیش داریم، اما به راهمان با قدرت ادامه می‌دهیم.
از ترابی در مورد شانس‌هایش برای كسب عنوان آقای گلی پرسیدیم كه این طور پاسخ داد: هیچ بازیكنی بدش نمی‌آید به این افتخار در لیگ ایران برسد، اما من به دنبال آن نیستم كه خودم همه موقعیت‌ها را به گل تبدیل كرده و آقای گل شوم. ما بازیكنان بسیار خوبی در خط حمله و در همه پست‌ها داریم كه می‌توانند به افتخارات فردی برسند. من هم تلاش خودم را می‌كنم، اما نكته مهم این است كه همه در خدمت تیم باشیم. به این خاطر بود كه گفتم به آقای گلی فكر نمی‌كنم و فقط می‌خواهم به پرسپولیس كمك كنم. امیدوارم هر چه خیر و صلاح تیم است رقم بخورد.
این مهاجم كه سابقه كار زیر نظر مربیانی چون علی دایی، برانكو ایوانكوویچ، كارلوس كی روش، گابریل كالدرون و... را دارد، در مورد بازی با شهرداری ماهشهر تاكید كرد: ما به این بازی به چشم یك دیدار بسیار مهم نگاه می‌كنیم چون پای یك جام در میان است و حق اشتباه نداریم. ما هرگز هیچ حریفی را دست‌كم نمی‌گیریم و امیدواریم بتوانیم خودمان را در زمین نشان دهیم. برای تیم مقابل هم احترام قائل هستیم و با تمام وجود برای كسب برد به میدان می‌رویم تا بتوانیم هواداران را شاد كنیم.