مظاهری: نیم‌فصل دوم برای قهرمانی می‌جنگیم

از برانكو پیشنهاد گرفتم، اما نمی‌خواستم به پرسپولیس بروم

مظاهری: نیم‌فصل دوم برای قهرمانی می‌جنگیم

 محمدرشید مظاهری یكی از دروازه‌بانان تیم ملی است كه طی سال‌های اخیر بارها به اردو دعوت شد و توانست با پیراهن تیم ملی نیز به میدان برود. او در این فصل، زیر و بم زیادی در كارش داشت، اما در نهایت توانست همراه تیمش دوباره مدعی شود. مظاهری در هفت بازی، هیچ گلی دریافت نكرد اما پس از آن، تراكتور همه چیز را از دست داد و از جمع مدعیان دور شد ولی پس از جدایی مصطفی دنیزلی، تراكتور دوباره بیدار شد و حالا به جمع مدعیان پیوسته است.
مظاهری در مورد شرایط خودش به خبرنگار جام‌جم گفت: «اوضاعمان با برد مقابل پیكان خیلی خوب شد. فصل را به خوبی شروع كردیم، اما حواشی باعث شد برای مدتی، كارمان سخت شود. البته با این حال فصل خوبی را سپری كردیم و از سوی دیگر توانستیم دوباره سرنوشت خودمان را به دست بگیریم و تراكتور را به شرایط بهتری برسانیم. از هواداران هم ممنونم. هر بار كه كارمان گره خورد آنها به كمك تیم آمدندو حالا حق شان است از نتایج به دست آمده، شاد و
مغرور باشند.»
 او اضافه كرد: «تراكتور یكی از بهترین و بزرگ ترین تیم‌های فوتبال ایران است و می‌توانیم برای قهرمانی بجنگیم. البته كار برای همه تیم‌ها سخت شده و فرقی نمی‌كند بازیكن تراكتور باشیم یا سایر تیم‌ها، اما برای ما كه از نعمت حمایت صد در صدی هواداران مان سود می‌بریم، قهرمانی در دست و حاضر است. می‌توانیم با ایجاد فشارهای بیشتر، به خواسته مان برسیم فقط باید در بازی‌های خانگی، امتیازات بهتری بیاوریم و بتوانیم در جمع مدعیان بمانیم. به نظر من، تراكتور از هر نظر شایستگی رسیدن به قهرمانی را دارد.»
 او سپس به حواشی اطراف خود اشاره كرد و افزود: «شنیدم علیرضا بیرانوند حرف‌هایی در مورد من زده و می‌گویند به من طعنه زده، اما برایم مهم نیست و می‌دانم او هم پسر خوبی است. من هرگز نخواستم   
به پرسپولیس بروم آن هم در حالی كه از این باشگاه پیشنهاد داشتم. برای بیرانوند هم حرفی ندارم جز این‌كه برایش آرزوی موفقیت می‌كنم.» مظاهری در نهایت گفت: «می دانم كه مسوولان فدراسیون فوتبال مشغول پیدا كردن مربی دیگری برای تیم ملی هستند. به ما گفته شده كه كار با مارك ویلموتس تمام است، اما امیدوارم هر چه زودتر مربی جدید را معرفی كنند چون حیف است تیم ملی بدون سرمربی بماند. همه باید كمك كنیم ایران به خواسته‌های خود برسد. ما سال جام جهانی را در پیش داریم و این وضعیت برایمان چندان خوب نیست.»