او 300 هزار دلار در حسابش می‌خواهد

اختلاف كالدرون و پرسپولیس حل نشده

او 300 هزار دلار در حسابش می‌خواهد

باشگاه پرسپولیس و گابریل كالدرون مشكل دارند و تا این لحظه مشكلات حل و فصل نشده است. موعد پرداخت دومین قسط قرمزها به این مربی آرژانتینی رسیده و باشگاه هنوز موفق نشده پول او را پرداخت كند. اولین قسط این مربی هم با هزار و یك مشكل پرداخت شد. به دلیل مشكلات تحریم‌های ظالمانه و غیرانسانی آمریكا، انتقال پول به حساب مربیان خارجی تا حدودی غیرممكن شده و باشگاه‌ها برای این‌كه بتوانند پولی را جابه‌جا كنند مجبور هستند راه‌های زیادی امتحان كنند و این زمانبر است. به همین خاطر باشگاه پرسپولیس قسط قبلی كالدرون را به‌سختی پرداخت كرد. همین چند هفته پیش بود كه باشگاه اعلام كرد بخشی از رقم دستمزد مربی آرژانتینی را پرداخت كرد، اما هنوز آب خوش از گلوی قرمزها پایین نرفته، موعد قسط بعدی هم از راه رسید.
در حال حاضر باشگاه باید مبلغ 300 هزار دلار به این مربی بپردازد؛ یعنی رقمی نزدیك به سه میلیارد و 870میلیون تومان. پرسپولیس می‌تواند به شكلی پول را جور كند ولی مشكل اینجاست كه هنوز توانایی انتقال آن را به حساب گابریل كالدرون ندارد. نكته اینجاست كه در دو روز گذشته خبر رسید باشگاه استقلال 40 و 100 هزار دلار به میلیچ و دیاباته پرداخت كرد كه این خبر در باشگاه پرسپولیس هم سر و صدا كرد. دیروز یكی از مسؤولان این باشگاه به جام‌جم گفت: «برای ما سؤال است در این وضع نداری اولا آنها چطور اینقدر پول دارند و دوم این‌كه چطور می‌توانند آن را به حساب خارجی‌های خود واریز كنند؟»
از سویی باشگاه پرسپولیس با مدیر برنامه‌های كالدرون هم به شدت به مشكل خورده است. او در گذشته عامل انتقال رابسون جانواریو به استقلال بود و الان مدیران پرسپولیس می‌گویند او چون به رنگ آبی علاقه دارد، باعث شده تا مشكلاتی برای آنها به وجود بیاید. البته كاظمی در گفت‌و‌گویی كه با مسؤولان پرسپولیس داشت تاكید كرد تنها حق و حقوق مربی‌اش را می‌خواهد، بنابراین این‌كه بحث قرمز و آبی مطرح می‌شود، بحث درستی نیست.
در این میان یکی از مشکلات مهم مشخص نبودن وضعیت کالدرون روی نیمکت سرخ‌هاست.
در همین راستا محمد حسن انصاری‌فرد، مدیرعامل قرمزها كه این روزها كمتر درباره اتفاقات رخ داده صحبت می‌كند و تاكیدش این است كه كالدرون برمی‌گردد، در این باره به روزنامه جام‌جم هم توضیح می‌دهد: «كالدرون قطعا به ایران برمی‌گردد. هواداران به شایعاتی كه در فضای مجازی هست، توجه نكنند. من دیدم بحث بی‌احترامی به كالدرون مطرح بود و خودش در این باره حرف زد. مجموعه باشگاه دوست دارد به ایشان همیشه احترام بگذارد. »