دختر بازیگر  سرشناس   طعمه شكار مردان  پولدار

متهمان با شناسایی 2مرد پولدار آنها را سرکیسه کردند

دختر بازیگر سرشناس طعمه شكار مردان پولدار

دختر یکی از  بازیگران طنز سینما و تلویزیون، با همدستی شوهرش و مرد دیگری مردان پولدار هوسران را فریب داده و از آنها سرقت می‌كردند. متهمان در جریان دو سرقت خود، بیش از 5/1 میلیارد تومان سرقت كرده بودند.
به گزارش خبرنگارجنایی جام جم، اوایل پاییز امسال، مرد طلافروشی با حضور در دادسرای ناحیه 34 تهران از دو مرد و یك زن به اتهام سرقت مقرون به آزار شكایت كرد. پس از این شكایت، پرونده‌ای تشكیل و به پلیس آگاهی ارسال شد و شاكی در جریان تحقیقات گفت: شب حادثه بعد از بستن مغازه طلافروشی‌ام سوار خودروی بنزم شدم تا به خانه‌ام بروم. هوا تاریك شده بود كه در میانه راه زن جوانی را دیدم كه در خیابان ایستاده و خودرویی نیست كه سوارش كند. او را سوار كردم تا به مسیری برسانم. بعد از آن با هم حرف زدیم و وقتی فهمید طلافروشم شماره تلفنم را گرفت تا یك روز برای سفارش طلای دست‌ساز بیاید.
 وی افزود: او مدعی شد یك سرویس طلای گرانقیمت دارد كه بخشی از نگین‌های آن افتاده و خواست آن را هم برایش تعمیر كنم كه قبول كردم. در ادامه برای دیدن نمونه طلای دست‌ساز و كاتولوگ‌هایی در این زمینه به خانه‌ام آمد. همان موقع بود كه زنگ تلفن همراهم به صدا درآمد. برای مكالمه به اتاق دیگری رفتم و وقتی بازگشتم با صحنه عجیبی رو‌به‌رو شدم. كنار او دو مرد جوان غریبه بودند. یكی از آنها مدعی شد شوهر این زن و دیگری می‌گفت برادرش است. آنها مرا با چوبدستی و چاقو كتك زده و زخمی‌ام كردند. دست و پایم را با طناب بستند و گفتند چرا مزاحم آن زن شده و او را به خانه‌ام آورده‌ام. هرچه گفتم اشتباه می‌كنید بی‌فایده بود. كلید گاوصندوقم را به زور از من گرفتند و محتویات آن را كه طلا، پول، جواهر و دلار به ارزش بیش از 500 میلیون تومان، سرقت كردند.
 همزمان با جمع‌بندی اطلاعات از وی، چهره‌نگاری از سه سارق فراری انجام شد و آنها تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند تا این‌كه چند هفته بعد از این شكایت مرد برج‌سازی در پلیس آگاهی حاضر شد و شكایت مشابهی را مطرح كرد.
زن جوان این بار طعمه‌اش را به بهانه ساخت برج در زمین موروثی‌اش فریب داده و وقتی به خانه این مرد رفته با كمك دو همدستش، یك میلیارد تومان پول و طلا از آنجا سرقت كرده بود.
تحقیقات در این خصوص ادامه داشت كه این بار سارق زن با هویتی جعلی و از طریق تلگرام با مرد برج‌ساز ارتباط برقرار كرد كه با تیزهوشی مالباخته نقشه‌اش لو رفت.
در ادامه خانه این زن شناسایی و او در تهران بازداشت شد. متهم در جریان تحقیقات پلیسی مدعی شد دختر یك بازیگر معروف طنز سینما و تلویزیون است و اشتباهی بابت سرقت بازداشت شده است. ماموران درباره او تحقیق كردندكه معلوم شد درست می‌گوید و دختر این بازیگر است، اما زمانی كه وی را در مواجهه حضوری با دو شاكی پرونده قرار دادند از سوی آنها به عنوان زن سارق شناسایی شد.
زن جوان كه راز سرقت‌ها را فاش شده دید در اعترافاتش گفت: یك سال پیش از طریق اینستاگرام با مردی به نام شهروز آشنا شدم كه می‌گفت مهندس است. ما به هم علاقه‌مند شده و با وجود مخالفت پدرم ازدواج كردیم. اوایل شرایط زندگی‌مان خوب بود، اما بعد از مدتی متوجه شدم او مهندس نبوده و كاردرستی ندارد و هزینه زندگی‌مان را از راه خلاف به دست می‌آورد و سارقی سابقه‌دار است. او سپس از من برای اجرای نقشه‌هایش استفاده كرد. دوست شوهرم، نام و نشان افراد پولدار را در اختیار ما قرار می‌داد. بعد من در مسیر آنها قرار گرفته و سوار خودرویشان می‌شدم. بعد از ورود به خانه، همدستانم وارد خانه شده و با تهدید و كتك، كلید گاوصندوق را گرفته و از آنجا سرقت می‌كردیم.
 با اعتراف‌های زن جوان، همدستانش تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند و در ادامه داماد آقای بازیگر بازداشت شد. متهم جوان اعتراف كرد یك متهم سابقه‌دار بوده و با همدستی دوستش و همسرش این سرقت‌ها را انجام دادند.
 برای این زن و شوهر قرار قانونی صادرشد و تحقیقات تكمیلی برای دستگیری همدست فراری آنها و رازگشایی از دیگر جرایمشان ادامه دارد .