بازداشت 2 جوان در ماجرای مرگ مرموز كارگر رستوران

بازداشت 2 جوان در ماجرای مرگ مرموز كارگر رستوران


كارگر جوان با انگیزه‌ای نامشخص در آشپزخانه رستوران محل كارش با ضربه چاقو به قتل رسید و دو همكار وی به عنوان مظنون پرونده بازداشت شدند.
 به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، ساعت 13 و 30 دقیقه یكشنبه پانزدهم دی امسال یكی از ماموران كلانتری گلبرگ در تماس با محمدتقی شعبانی، بازپرس كشیك قتل دادسرای جنایی تهران، او را در جریان مرگ مشكوك كارگر یك رستوران قرار داد.
در ادامه بازپرس جنایی و تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای بررسی ماجرا در رستورانی كه مرگ كارگر جوان رقم خورده بود حاضر شده و  آنها مشاهده كردند كه كارگر جوان بر اثر ضربه چاقویی كه به بدنش اصابت كرده، فوت شده است.
 شواهد اولیه حاكی از این بود كه او خودكشی نكرده و به قتل رسیده است. با هماهنگی قضایی، جسد مرد كارگر به پزشكی قانونی منتقل شد. در این مرحله ماموران به تحقیق از بقیه كارگران این رستوران پرداختند كه معلوم شد آنها با شنیدن سر و صدا و درگیری وارد آشپزخانه شده‌اند كه همكارشان را در حالی دیدند كه بر اثر ضربه چاقو به‌شدت زخمی شده است. آنها با اورژانس تماس گرفتند كه با حضور امدادگران در محل، آنها برای نجات مرد كارگر همه تلاش خود را به كار گرفتند اما او به دلیل شدت خونریزی فوت كرده است.
 این در حالی بود كه دو نفر از كارگران اظهارات ضد و نقیضی را مطرح كردند و مدعی بودند كه وقتی وارد آشپزخانه رستوران شدند، همكارشان با چاقوی آشپزخانه كه دستش بوده، خودزنی كرده و فوت شده و او با كسی درگیر نبوده اما بقیه كارگران می‌گفتند صدای فریاد و درگیری همكارشان را قبل از مرگش شنیده‌اند.
همین موضوع باعث شد بازپرس جنایی به آن دو كارگر كه گفته‌هایشان ضد و نقیض بود مشكوك و هردوی آنها بازداشت شدند. تحقیقات از دو مظنون به قتل بازداشتی در اداره دهم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد .