پایان تصویربرداری فصل سوم  «از سرنوشت» تا یك ماه دیگر

پایان تصویربرداری فصل سوم «از سرنوشت» تا یك ماه دیگر


به گزارش فارس، تصویربرداری فصل سه مجموعه تلویزیونی «از سرنوشت» به كارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان تا یك ماه دیگر ادامه دارد و این سریال این شب‌ها از شبكه دوی سیما پخش می‌شود.
علی‌اكبر تحویلیان، تهیه‌كنندگی این سریال را به عهده دارد كه پیش از این سریال از یادها رفته را تهیه كرده است. همچنین این روزها گروه تولید در لوكیشن ثابتی كه كارگاهی حوالی شرق تهران است، مشغول تصویربرداری هستند.
تمامی بازیگرانی كه در فصل یك و دوی این سریال بازی كردند، در فصل سه نیز حضور دارند و مونا كرمی آخرین بازیگری است كه به گروه ملحق شده است.
كارگردانی فصل سه این سریال در ۲۰ قسمت به كارگردانی محمدرضا خردمندان است. همچنین فرامرز بادام‌پور، مدیر هنری و خسرو دادگرمرام، تصویربرداری این سریال را به عهده خواهند داشت. در فصل سه این سریال هیچ‌گونه بازسازی لوكیشن وجود ندارد و تمامی اتفاق‌ها در سال ۹۸ و در تهران امروز رخ می‌دهد.
مجید واشقانی، كامران تفتی، لیلا بلوكات، مریم كاظمی، فریبا نادری، علیرضا استادی، مهدی صبائی، مائده طهماسبی، علیرضا آرا و پوریا پورسرخ از بازیگرانی هستند كه در دو فصل این سریال به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین فاطیما بهارمست و مرضیه موسوی از بازیگران جوان این سریال هستند.
این سریال ۵۰ قسمتی توسط جمعی از نویسندگان به سرپرستی محمد محمود سلطانی و نویسندگی روح‌ا... صدیقی، سارا خسروآبادی و مسعود كرمی به نگارش درآمده است و برای گروه فیلم و سریال شبكه دوی سیما تولید خواهد شد.
سریال ۵۰ قسمتی «از سرنوشت» به كارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان در سه فصل برای پخش از شبكه دوی سیما تهیه می‌شود.