چــــــهـــــــ؟

چــــــهـــــــ؟

سیدحسین حسینی در برنامه «سلام عصر بخیر» میزبان علیرضا افتخاری خواننده شناخته شده بود و در ادامه هم یك رونمایی با حضور او اتفاق افتاد.
   از چه رونمایی شد؟ از قطعه‌ای كه به مناسبت شهادت سردار سلیمانی آماده شده بود.
   افتخاری چه گفت؟ او در این باره بیان كرد: الكن شده‌ام و از این اتفاق در حیرتم. شاید كار خدا باشد و قرعه‌ای است كه به نام این مقام شامخ افتاده كه تا پای جان برای مردم و اسلام ایستاد. بنده كمترین هم اگر صدایی دارم، می‌خواهم دینم را ادا كنم. هرچند درونم به‌هم ریخته است اما كاری را خواندم تا بگویم من هم جزو خریداران یوسف هستم.
   جزئیات ماجرا: افتخاری می‌گوید: روز گذشته كار ضبط و خوانده شد و برای اولین بار است كه پخش می‌شود. شعر از مولوی انتخاب شده. خود آن حضرت پشت میكروفن این شعر را دكلمه كرده و خوانده بودند. من یك بار به پیشگاه آن مقام شرفیاب شدم و واقعا كلام نمی‌تواند حق مطلب را ادا كند اما من گرد درفش ایشان می‌گردم، همچنان كه آمده‌ام تا به ایشان بگویم ما هم سهمی داریم. هنرمندان در جای جای این فلات همه غمگین هستند. در این قطعه هم دو بیت آخر این كار با صدای خود سردار سلیمانی است و به مراتب بهتر از موسیقی شكل گرفته است. من هم پشت صحنه اشك ریختم و دگرگون شدم كه ‌ای كاش این مرد هنوز هم بود. او برادر بزرگ‌ترم بوده و نمی‌دانم چه باید بگویم.
افتخاری بعد از اجرای این قطعه با تشكر از نراقیان مسؤول موسیقی صداوسیما، عقیلی و دكتر چراغعلی، اجازه خواست كه دیگر صحبتی نكند.