تجهیزات فنی در انتقال پیام رسانه مهم است

تجهیزات فنی در انتقال پیام رسانه مهم است

آیین پایانی بیست‌وششمین گردهمایی معاونان فنی مراكز سی‌وسه‌گانه استان‌های صداوسیما دوم و سوم بهمن در بندر بوشهر برگزار شد و در این مراسم رضا علیدادی، معاون توسعه و فناوری رسانه صداوسیما از اهمیت تجهیزات فنی سازمان صداوسیما در انتقال سیاست رسانه و پیام تصویر گفت. علیدادی بیان کرد: تجهیزات فنی در انتقال پیام تصویر و رسانه بسیار مهم است.
در این آیین از معاونان فنی مراكزی كه تشییع پیكر شهیدان مقاومت در آن استان‌ها انجام گرفت تجلیل شد.
 نقش رسانه در بازتاب 2 یوم‌ا...
به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مركز بوشهر، معاون توسعه و فناوری رسانه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در آیین پایانی بیست‌وششمین گردهمایی معاونان فنی مراكز استان‌های صداوسیما در بندر بوشهر با اشاره به این‌كه بخشی از جنگ بیگانگان با ما جنگ رسانه‌ای است، گفت: رسانه ملی باید از تصاویرِ با كیفیت بالا در رویدادهای ملی بهره بگیرد تا اهمیت و عظمت كار بهتر و واقعی‌تر نشان داده شود. نقش رسانه در بازتاب دو یوم‌ا... تشییع پیكر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در چند شهر ایران و همچنین حمله ایران به پایگاه آمریكایی عین‌الأسد بسیار ارزنده و اثرگذار بود و نوع تصویربرداری‌ها به‌ویژه تصاویر هوایی تشییع پیكر شهیدان مقاومت در انتقال پیام حضور مردم بسیار مهم بود.
او با اشاره به به‌كارگیری نیروهای جوان و كاردان فنی در سازمان صداوسیما اضافه كرد: توجه به نیروی انسانی به‌ویژه جوانان گره‌گشای مشكلات است و نیروهای فنی سازمان صداوسیما از بهترین و مؤمن‌ترین نیروهای سازمان و بلكه دنیا هستند.
 بهره‌گیری از نیروی جوان
 سیدحسین ناظر، مدیركل صداوسیمای مركز بوشهر هم در این آیین گفت: ما در این مركز تلاش كردیم تا در كنار بهره‌گیری از تجربه پیشكسوتان، خلاقیت و توان نیروهای جوان را به‌كار بگیریم كه این كار صداوسیمای مركز را بسیار به پیش راند. با توجه به بازنشستگی بخش زیادی از نیروهای فنی، این مركز از نیروهای جوان فنی بهره بیشتری خواهد برد و بسیاری از مدیران فنی نیز كه اكنون كار را به‌دست گرفته‌اند از جوانان برتر مركز در تخصص و كار خود هستند.