قتل به خاطر فریب مردان با پروفایل زنانه

قتل به خاطر فریب مردان با پروفایل زنانه


مرد جوان وقتی متوجه شد یكی از اقوامش با پروفایل قلابی اینستاگرام، دوستان او را دست‌انداخته؛ با او درگیر شد و در جریان درگیری مرتكب قتلش شد. متهم روز گذشته در دادگاه اتهام خود را پذیرفت و اظهار ندامت كرد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، 27 خرداد 97، گزارش قتل مرد جوان در خانه‌اش در میدان امام‌حسین(ع) تهران روی میز پلیس قرار گرفت.
ماموران در بررسی صحنه جرم در اولین تحقیقات خود متوجه شدند گوشی تلفن همراه مقتول به سرقت رفته و ماموران پلیس بعد از بررسی آخرین تماس‌های مقتول به نام حمید به یكی از اقوام او كه آخرین تماس‌ها را با او برقرار كرده، مظنون شده و دستگیرش كردند.
متهم در همان برخورد اول با پلیس به قتل اعتراف كرد و گفت: «چند نفر از دوستانم به من گفته بودند حمید با یك صفحه قلابی در اینستاگرام كه پروفایل آن عكس یك خانم است؛ با آنها ارتباط برقرار كرده و از آنها كارت شارژ تلفن همراه گرفته است. حمید فامیل من بود و به خاطر این كارش خجالت كشیدم. برای همین با او بحثم شد و در جریان درگیری دو ضربه چاقو به او زدم. بعد هم گوشی تلفن همراهش را سرقت و از خانه‌اش فرار كردم.»
بعد از اعتراف متهم، پرونده برای رسیدگی به شعبه دهم دادگاه كیفری یك استان تهران ارجاع شد و روز گذشته متهم برای دفاع از خود پای میز محاكمه رفت.
در ابتدای جلسه پدر حمید به عنوان تنها ولی‌دم پرونده تقاضای قصاص متهم را كرد و بعد متهم در جایگاه قرار گرفت و گفت: «اتهامم را قبول دارم. آن روز می‌خواستم حمید را نصیحت كنم، اما او یقه مرا گرفت و با من درگیر شد. من كه عصبانی بودم یك ضربه با چاقو به گلوی او زدم و با این‌كه به زمین افتاده بود، اما باز هم یقه من را رها نمی‌كرد. برای همین با چاقو گلویش را بریدم و از محل فرار كردم.»
پس از دفاعیات متهم، قضات دادگاه برای صدور رای وارد شور شدند.