سام درخشانی مجری «ایران» شد

سام درخشانی مجری «ایران» شد

ضبط مسابقه «ایران» با اجرای سام درخشانی به زودی آغاز می‌شود.
به گزارش جام‌جم، سام درخشانی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون اجرای مسابقه تلویزیونی ایران به كارگردانی سعید رضایت را به عهده گرفته است. این مسابقه اولین تجربه مجریگری درخشانی پس از حدود دو دهه بازی در سینما و تلویزیون محسوب می‌شود.
هاشم رضایت تهیه‌كننده ایران درباره وضعیت تولید حال حاضر این مسابقه بزرگ گفت: به دلیل تأخیری كه در اتمام ساخت دكور و طراحی نرم افزار مسابقه به وجود آمد، ضبط مسابقه مقداری دیرتر از برنامه‌ریزی اعلام شده آغاز می‌شود و همین امر پخش را نیز به تعویق انداخت. با این حال ثبت نام شركت‌كنندگان طی فراخوانی كه از دو هفته پیش اعلام كردیم، آغاز شده و ظرف چند روز آینده ضبط برنامه نیز آغاز خواهد شد.
وی افزود: مسابقه ایران در ۱۵۶ قسمت برای پخش از شبكه یك سیما تولید می‌شود و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته پخش آن به صورت دو روز در هفته (چهارشنبه و پنجشنبه شب‌ها) خواهد بود. در ایام نوروز ۹۹ نیز این مسابقه به صورت هر شبی و به صورت ویژه و با اتفاقات متنوع و جذاب روی آنتن می‌رود.
این تهیه‌كننده در ادامه با اشاره به نحوه ثبت‌نام مخاطبان در مسابقه گفت: علاقه‌مندانی كه می‌خواهند همراه خانواده، دوستان، همكلاسی‌ها و... در این مسابقه شركت كنند، می‌توانند با مراجعه به سایت شبكه یك و دانلود نرم افزار ایران، با تشكیل یك گروه پنج نفره آمادگی خود را برای دریافت جایزه مسابقه اعلام كنند. در این نرم افزار تمامی سوالات و پاسخ‌های آن وجود دارد و شركت كنندگان در طول مرحله دانلود نرم افزار تا حضور در استودیوی برنامه هیچ گونه هزینه‌ای را پرداخت نمی‌كنند.
رضایت در پایان درباره حامی مالی مسابقه نیز گفت: هزینه‌های مسابقه و جوایز شركت كنندگان از سوی شبكه یك سیما پرداخت می‌شود و برنامه فعلا حامی مالی ندارد.
سوالات این مسابقه با شعار «ایران را با «ایران» بشناسید» در زمینه‌های فرهنگ و هنر، تاریخ، جغرافیا، ورزش، گردشگری، ادبیات، مشاهیر، سینما و تلویزیون، به طور كلی در مورد كشور عزیزمان ایران طراحی شده است.