كثیف‌ترین فهرست دنیا!

كثیف‌ترین فهرست دنیا!

محمد علیزاده

 فهرست بلندبالا و بی سر و ته سیاستمداران، حقوقدانان،  شهرداران، فعالان اجتماعی و وكلای معروف همجنس باز در ایالات متحده آمریكا همچنان در حال تكمیل است! در این فهرست، تاكنون نام 63شهردار،3 فرماندار ایالات، 22 نماینده و سناتور كنگره و ده‌ها فعال مدنی، قانونگذار و وكیل به چشم می‌خورد. اسامی این افراد از سوی اصلی ترین شبكه‌های جست و جو در اینترنت به روزرسانی و ارائه می‌شود! 
از سوی دیگر، پته بوته جج، دومین نامزد همجنس‌گرای رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری آمریكا در طول تاریخ برگزاری این رقابت‌ها محسوب می‌شود. در انتخابات ریاست جمهوری سال 2012 میلادی، «فرد كارگر» به عنوان یك همجنس‌گرا و مدافع همجنس‌گرایان آمریكا، در رقابت‌های مقدماتی حزب جمهوریخواه آمریكا حضور پیدا كرد . این سیاستمدار جمهوریخواه در مقاله‌ای در سال 2005، حتی بر لزوم ترویج همجنس‌گرایی به عنوان یك الگوی رفتاری فراگیر و شناخته شده در سایر نقاط جهان تاكید كرده بود!
با این حال پته بوته جج، جدی ترین نامزد همجنس‌گرای رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری آمریكا محسوب می‌شود. او تنها در سه ماه نخست حضور خود در رقابت‌های انتخاباتی، توانسته است هفت میلیون دلار كمك انتخاباتی جمع كند .
امروز هیات حاكمه آمریكا نه پته بوته جج و امثال وی را طرد نمی‌كند، بلكه زمینه را برای ترویج الگوهای منحط ضد ارزشی آنها فراهم می‌سازد !
بدون شك آنچه امروز در ایالات متحده آمریكا می‌گذرد، نمادی از سقوط و انحطای اخلاق در یك جامعه است؛ جامعه‌ای كه از یك سو همواره مدعی آزادی و دموكراسی است و از سوی دیگر، در باتلاقی كه سیاستمداران، استراتژیست‌ها و نمایندگان و قانونگذاران آن ایجاد كرده اند دست و پا می‌زند. آنچه امروز در جامعه آمریكا تبلور و عینیت دارد، هنجارها و ارزش‌های نابود شده و در حقیقت، ضد ارزش‌هایی است كه در ابتدای هزاره سوم به مبانی و الگوهای نوین رفتاری این كشور تبدیل شده است.