خط قرمز  مجلس یازدهم

خط قرمز مجلس یازدهم

پرویز سروری فعال سیاسی

 بر خلاف برخی اظهار نظرها، نمی‌توان مجلس آینده را مجلس یکدست عنوان کرد، بلکه باید گفت مجلسی کارشناسی و انقلابی است.
حتی در لیست تهران و در شخصیت های مختلفی که در کل کشور تحت عنوان لیست «ایران سربلند» به مجلس راه یافته‌اند برخی دارای سلایق، روحیات و نگاه‌های بسیار متنوع هستند، هر چند نقطه مشترک همه‌آنها اسلام، انقلاب و رهبری است اما قطعا یکدست نبوده و مجلس کم تحرک و بی چالشی ایجاد نخواهد شد، زیرا همه افرادی که تحت این عنوان وارد مجلس شده‌اند این تعهد را داده‌اند که با تمام وجود و تلاش خود برای خدمت به مردم وارد عمل شوند.
مجلس آینده به دنبال این است که نگاه کارشناسی بر مصوبات حاکم کند و از سیاست‌زدگی و ورود به چالش‌های سیاسی تبری جوید، باید بپذیریم این مجلس، مجلسی کارشناسی است و بدنبال باز کردن راه‌هایی برای
 برون رفت از مشکلات اقتصادی کنونی خواهد بود.مردم کشورمان دیگر تحمل مباحث و چالش‌های سیاسی را ندارند، بنابراین از نمایندگان انتظار دارند با قدرت وارد حل مشکلات متعدد جامعه و کشور به ویژه در حوزه معیشتی و اقتصادی باشند. نگاه حاکم بر مجلس آینده حل مشکل اقتصادی کشور است. شعار محوری جریانی که بیشترین آرا را در مجلس بدست آورده است نجات اقتصادی کشور است، بنابراین تمرکز و چالش های آینده کارشناسی است و قطعا در فراکسیون اکثریت مجلس آینده آن را تعقیب خواهند کرد تا بتوانند روند حل مشکل مردم را بعنوان اولویت کار خود در نظر بگیرند.