برادركشی در هواخواهی از دختر مورد علاقه

برادركشی در هواخواهی از دختر مورد علاقه

پسر جوان كه در جریان درگیری بر سر دختر مورد علاقه‌اش، برادر بزرگ‌ترش را با چاقو به قتل رسانده بود، در محل جنایت دستگیر شد.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، ساعت 14 و 52 دقیقه سوم اسفند امسال یكی از ماموران كلانتری جنت‌آباد با بازپرس كشیك قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و از درگیری مرگباری میان دو برادر در خانه‌شان در غرب تهران خبر داد. زمانی كه بازپرس جنایی و تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت برای بررسی ماجرا در محل جنایت حاضر شده، مشاهده كردند كه جنایت در یكی از طبقات ساختمان  رخ داده و متهم به قتل فراری از سوی ماموران كلانتری در همان محل دستگیر شده است.   جوان برادركش در همان مراحل اولیه تحقیق به قتل برادرش اعتراف كرد. در این مرحله ماموران به تحقیق از پدر مقتول پرداختند كه وی گفت:  بیرون از خانه بودیم و ساعاتی بعد كه بازگشتم، متوجه دعوا و درگیری میان دو پسر جوانم شدم. پسر كوچك‌ترم در خیابان بود كه پسر بزرگ‌ترم پنجره اتاق را باز و شروع به فحاشی نسبت به دختر مورد علاقه برادرش كرد. پسر كوچك‌ترم عصبانی به خانه آمد و با هم درگیر شدند. با چاقو ضربه‌ای به گردن برادر بزرگش زد و باعث مرگ او شد.    بنابراین متهم دیروز برای ادامه تحقیقات به دادسرای جنایی تهران منتقل شد و مورد تحقیقات قضایی  قرار گرفت و در حالی كه پشیمان از قتل برادرش و داغدار كردن خانواده‌اش بود، گفت:  اشتباه كردم و باورم نمی‌شود كه برادرم را به قتل رسانده‌ام و خودم قاتل شدم. روز جنایت من در خیابان بودم كه برادر 38 ساله‌ام پنجره اتاقی را كه رو به خیابان بود، باز كرد و به دختر مورد علاقه‌ام فحاشی كرد. رفتارش مرا عصبانی كرد. وارد خانه شدم. همان‌جا درگیری‌مان بالا گرفت. دست برادرم یك چاقوی بزرگ بود. در جریان درگیری او ضربه‌ای به من زد كه زخمی شدم‌. او دست‌بردار نبود و درباره دختر مورد علاقه‌ام مدام ناسزا و بدگویی  می‌كرد. برادرم با چاقو سمتم آمد که درگیر شدیم و با صندلی به او زدم که چاقو از دستش افتاد و آن را برداشتم.
در دفاع از دختر مورد علاقه‌ام در اوج عصبانیت‌، چاقوی بزرگ او را سمتش انداختم تا او را بترسانم كه ضربه به گردنش اصابت كرد و باعث مرگ وی شد.  متهم به قتل با اعتراف به برادركشی برای ادامه  تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل شد.