یک هفته زندگی پدر و مادر با جسد پسرشان

یک هفته زندگی پدر و مادر با جسد پسرشان


زوج جوانی که  پسر خردسال خود را به قتل رسانده وجسد وی را در صندوق عقب خودرو گذاشته بودند،  بازداشت شدند.
سرهنگ کیومرث حسنوند،سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ  به جام جم گفت : ساعت 5 صبح چهارشنبه  بیست و یکم  اسفند امسال مرد جوانی با حضوردر کلانتری شهرک ولی‌عصرتهران مدعی شد که هفته گذشته پسر 3 ساله‌اش را کشته و جسد او را در صندوق عقب خودرویش نگهداری می کند. با توجه به گفته‌های او ، ماموران  خودروی تیبا سفید‌اش را بازرسی کردندوجسد پسر خردسال - ابوالفضل - که کبودی روی صورت  او وجود داشت و نشان از مرگ او می داد  کشف شد.
 وی افزود : مرد جوان بازداشت و مورد تحقیقات پلیسی  قرار گرفت .  او در جریان تحقیقات گفت که وقتی فرزندم به دنیا آمد معلولیت جسمی و بیماری کلیوی و داخلی داشت و چون شرایط سختی پیدا کرده بود ، او را جلوی در بهزیستی رها کردیم تا در آنجا به او رسیدگی شود اما دو ماه قبل مسؤولان بهزیستی ما را شناسایی کردند و تحویلمان دادند.
حسنوند  ادامه داد: سه شنبه هفته گذشته پس از مشورت با همسرم او را کشتیم. در این مدت نمی دانستم با جسد پسرم چه کنم . عذاب وجدان دیوانه ام کرده بود تا این‌که تصمیم گرفتم خودم را تسلیم پلیس کنم . با اعتراف متهم پرونده ،مادر او نیز که از ماجرای قتل فرزندش با خبر بود و نقش قتل را طراحی  کرده به کلانتری احضارشده و در جریان تحقیقات گفته‌های شوهرش را تائید کرد.  متهمان در بازداشت به سر می برندو برای ادامه تحقیقات تحویل ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران شدند.