كرونا ندارم و در حال خدمت‌رسانی به همشهریانم هستم

سجاد گنج‌زاده در گفت و گو با جام‌جم:

كرونا ندارم و در حال خدمت‌رسانی به همشهریانم هستم


سجاد گنج‌زاده و انتشار یك خبر درباره این‌كه او كرونا گرفته است. ماجرا از این قرار بود كه این قهرمان كاراته با ناراحتی در قفسه سینه مواجه شده بود. اتفاقی كه باعث شد تا پزشك فدراسیون و سایر دوستان سجاد نگران شوند و برای سلامتی او را راهی بیمارستان كنند. در بیمارستان از او تست ریه گرفته‌اند. تستی كه سلامتی گنج‌زاده را تایید كرد. با این حال سجاد یك تست كرونا هم داده است كه جواب آن امروز یا فردا مشخص می‌شود. خود سجاد در گفت و گو با جام‌جم در این مورد می‌گوید: «مشكلی بابت بیماری ندارم و همچنان در خدمت همشهریانم هستم.»
او این را گفت و ادامه داد: «طی چند روز گذشته با یكی از اقوام كه تست كرونا داده و مثبت شده بود، ملاقاتی داشتم و به همین دلیل بعد از آن برای آزمایشات لازم اقدام كردم كه در نهایت پاسخ همه منفی بود و هیچ مشكلی ندارم. حتی تست كرونا هم دادم و تا دو سه روز دیگر جواب آن هم می‌آید.»
او در پاسخ به این سوال كه می‌گفتند قرنطینه شده هست هم این واكنش را نشان داد و گفت: «شایعه قرنطینه من هم به هیچ عنوان درست نیست و اكنون همانند چند روز گذشته در حال خدمت‌رسانی به همشهری‌های خودم هستم. خیلی دوست داشتم به نحوی در كنار مردم عزیز باشم كه بعد از تعویق بازی‌های المپیك، تصمیم خود را اجرایی كردم و برای من افتخاری است كه كنار قهرمانان ورزشی در خدمت مردم عزیزم باشم.»