آرزویم سرمربیگری تیم ملی است

وحید هاشمیان: هنوز وضعیتم در تیم ملی مشخص نیست

آرزویم سرمربیگری تیم ملی است



وحید هاشمیان از جمله مربیان جوانی است كه خیلی‌ها برای او آینده درخشانی را تصور می‌كنند. این مربی همیشه به اخلاق پایبند است و در كار هم سختگیری می‌كند. وحید در دوران حضور ویلموتس در تیم ملی دستیار او بود ولی هنوز تكلیف قراردادش با فدراسیون مشخص نیست. بعد از جدایی ویلموتس و حضور اسكوچیچ دوباره بحث درباره ادامه كار هاشمیان بوده ولی او ظاهرا اصول خود را برای ادامه این همكاری دارد چراكه می‌گوید: «برای مربیگری اصولی دارم. فعلا خیلی نمی‌خواهم درباره تیم ملی صحبت كنم تا تكلیف‌مان مشخص شود.»
این یعنی مذاكرات و صحبت‌های وحید هاشمیان و فدراسیون ادامه خواهد داشت. با توجه به تعطیلی تیم ملی هم دو طرف زمان دارند تا بیشتر فكر كنند. وحید هم می‌گوید: «بله، هنوز وضعیتم در تیم ملی مشخص نیست. بعد از آن‌كه همه چیز مشخص شد دراین‌باره صحبت بیشتری خواهم كرد.»
هاشمیان در دوران فوتبالش توانست تبدیل به بازیكن بزرگی شود و حتی پیراهن بایرن مونیخ یكی از قدرت‌های فوتبال اروپا را به تن كند. او در دوره مربیگری هم كار بزرگی كرد و توانست معتبرترین مدرك مربیگری آلمان را به دست بیاورد، در حالی كه خیلی از چهره‌های فوتبالی این كشور نتوانسته‌اند. هاشمیان حالا آرزوی بزرگی در سر دارد و وقتی در این باره از او می‌پرسیم می‌گوید: «هدف من مربیگری در بوندسلیگا یك (بالاترین لیگ آلمان) است.
من همچنین آرزو دارم روزی سرمربی تیم ملی ایران شوم. برای همین تمام تلاشم را می‌كنم تا بتوانم به اهدافی كه در سر دارم برسم.»