فرزند سلطان فردا مرخص می‌شود

آخرین وضعیت محمد پروین از زبان خانواده

فرزند سلطان فردا مرخص می‌شود



محمد پروین و بستری شدن در بیمارستان به دلیل كرونا. البته ابتدا گمان می‌كردند این وضعیت خیلی حاد باشد اما وقتی با محمد پروین تماس گرفتیم تا از او درباره آخرین وضعیتش سوال كنیم تلفن همراهش خاموش بود.
به همین دلیل با آرش فرزین، داماد علی پروین كه در این روزها كنار محمد بوده تماس گرفتیم تا از او درباره شرایط محمد پروین سوال كنیم. فرزین می‌گوید حال او خوب است و به‌زودی از بیمارستان مرخص خواهد شد.
   اوضاع محمد چطور است؟خیلی‌ها نوشته بودند كه كرونا یقه پسر سلطان را هم گرفت.
بیماری با كسی شوخی ندارد. فرقی هم نمی‌كند كه آدم چه كسی باشد. مریضی مریضی است و محمد بنده خدا هم حالا در بیمارستان بستری است.
   كرونا بود یا...؟
آن‌طور كه پزشكان گفتند درجه خیلی پایینی از كرونا و بیشتر آنفلوآنزا. آن چیزی كه خیلی‌ها فكرش را می‌كردند نبود و نیست. به قول پزشكان 10 درصد از بیماری محمد شبیه به علائم كرونا بود. محمد حساسیت دارد و این حساسیت فصلی است. خدا را شكر مشكل خاصی ندارد.
   اجازه ملاقات می‌دهند؟
والا یكی دو روز قبل حاج‌خانم (مادر محمد) هم تا بیمارستان آمدند اما اجازه ملاقات از نزدیك به هیچ كسی نمی‌دهند.
   چه زمانی از بیمارستان مرخص می‌شود؟
قرار بود امروز از بیمارستان مرخص شود اما علی‌آقا برای اطمینان بیشتر از پزشكان خواستند تا محمد یك روز دیگر در بیمارستان بماند. ان‌شاءا... و به امید خدا او روز یكشنبه از بیمارستان مرخص می‌شود.
   علی‌آقا حسابی نگران بودند.
به هر حال ایشان پدر هستند و محمد هم تك‌پسر این خانواده. خدا را شكر كه مشكل خاصی نبود و محمد فردا از بیمارستان مرخص می‌شود.