نردبان

نردبان

با نـــردبــان ترین‌های توییتر را بخــوانید

ایران
#سیم_كارت_رایگان
از شرایط ثبت‌نام بـــرای وام
یك میلیــون تـــومـــانی، داشتن سیمكارت به نام سرپرست خانوار است، همراه اول  ایده سیمكارت رایگان برای سرپرست‌های خانوار را راه انداخته، این ماجرا باعث ایجاد صف‌های طولانی در دفاتر ارتباطی شده كه در شرایط الان خیلی خطرناك است.

#ماجرای_نیمروز_رد_خون
توزیع قسمت دوم ماجرای نیمروز با عنوان «رد خون» در شبكه نمایش خانگی باعث داغ شدن هشتگ نام فیلم در توییتر شده و به نظر می‌رسد موضوع فیلم حتی برای آنهایی كه علاقه‌ای به تاریخ معاصر ندارند، جذابیت داشته است.

#جوجه_یكروزه
از دو روز گذشته كه تصاویر دلخراشی از معدوم‌سازی جوجه‌های یك‌روزه در فضای مجازی منتشر شده، كاربران توییتر نسبت به آن موضع‌گیری تند داشتند و هنوز اعتراض‌ها نسبت به آن با این هشتگ ادامه دارد.



جهان
# teddy
لایو مشترك نه فقط
در ایران كه در
كشورهای دیگر هم طی روزهـــای قــرنطینـــه محبوبیت پیدا كرده،
لحظه‌شماری برای
لایو تدی ریلی خواننده و آهنگساز با برایان ادموندز، نام هر دوی آنها را به ترند اول توییتر بدل كرده، آن هم درحالی كه هنوز لایو برگزار نشده است.
#  TogetherAtHome
این هشتگ مربوط به برنامه‌های هنری و سرگرمی است كه برای گذراندن روزهای قرنطینه به راه
افتاده است.
# johnlegend
اجرای مشترك اینستاگرامی جان لجند
با استفاده از اینترنت كه اجراهایی عام‌المنفعه در روزهای قرنطینه دارند، مورد توجه قرار گرفته و نام لجند را به هشتگ پرتكرار بدل كرده‌اند.




پی‌نوشت: این روزهای قرنطینه در تمام دنیا بسیاری به گوشی‌ها و اینترنت پناه برد‌ه‌اند و سعی می‌كنند با دیگران ارتباط خودشان را حفظ كنند و از طرفی همچنان روحیه داشته باشند. به نظر می‌رسد حضور سلبریتی‌ها در لایوها و برنامه‌های زنده اینترنتی توانسته گوی رقابت را از دیگران بدزدد و از همین رو برنامه‌های عام‌المنفعه مختلفی به راه افتاده كه هزینه‌های آن برای مبارزه با ویروس كرونا خرج می‌شود.