قرار عاشقی سحرخیزان

قرار عاشقی سحرخیزان


    قرار عاشقی سحرخیزان از قاب شبکه سه سیما با برنامه «ماه من» حدود ساعت 3 بامداد از این شبکه پخش می شود. در این برنامه مناجات‌های منظوم برای روزه داران پخش خواهد شد.
    در شبکه چهار سیما برنامه «سحوری» با موضوع انسان، جامعه و تمدن قوی با محوریت حدیث جنود عقل و جهل و صحیفه سجادیه، 30 شاخصه برای انسان قوی و جامعه قوی صحبت و تبادل نظر خواهد شد. این برنامه که با اجرای امیر مهرداد خسروی در ساعت 3 بامداد پخش می شود شامل بخش‌های متنوع و مناجات خوانی میرزا‌محمدی خواهد بود.
    شبکه پنج سیما هم در ماه عبادت و بندگی «خلوتگاه عارفان» را از حرم مطهر رضوی برای سحرخیزان و روزه داران پخش می کند. این برنامه با حضور صابر خراسانی در زمینه اخلاقی و اعتقادی موضوعاتی را مطرح می کند. برنامه سحرگاهی «خلوتگه عارفان» با آیتم‌ها، دعای سحر و اتفاقات متنوع و مختلف روی آنتن می‌رود. خلوتگاه عارفان شامل آیتم‌هایی همچون «سفره مهربانی» (بسته غذایی برای نیازمندان)، وصیت نامه شهدا، درس‌هایی از زندگی حاج قاسم سلیمانی، دعای سحر، مناجات و سخنانی کوتاه از علما و اندیشمندان خواهد بود.
    مهمان خدا عنوان ویژه برنامه سحرگاهی شبکه قرآن و معارف است که همه روزه در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت 2 و 30دقیقه بامداد به صورت زنده همراه بیداردلان و سحرخیزان این ماه نورانی می شود.ادامه در صفحه 6