خطر در کمین سرخابی‌ها

ماجرای جدایی بازیکنان جدی است؟

خطر در کمین سرخابی‌ها



اگر به جمع خصوصی بازیکنان راه پیدا کنید چیزهایی از آنها می‌شنوید که نشان می‌دهد در حال حاضر پول مهم‌تر از ارزش پیراهن باشگاه‌هاست. اگر روزی روزگاری بازیکنان به خاطر پوشیدن پیراهن استقلال و پرسپولیس به این دو باشگاه می‎آمدند ولی حالا مسائل مالی در اولویت اول قرار دارد. چیزهایی که بازیکنان دو تیم این روزها در محافل خصوصی می‌گویند کاملا گویای این مساله است. بارها از آنها شنیده‌ایم که اگر تکلیف پول مشخص نباشد، بعید است بمانند. همین حالا دو باشگاه درگیر این مساله هستند.
در پایان فصل قرارداد 8 بازیکن استقلال تمام می‌شود و بازیکنان از همین حالا گفته‌اند تا تکلیف تسویه حساب فصل جاری‌شان مشخص نشود، برای فصل بعد تمدید نخواهند کرد. البته مجیدی 6 بازیکن از این فهرست را می‌خواهد و به دو بازیکن که احتمالا مرتضی تبریزی و محسن کریمی هستند ،احتیاجی ندارد. در فهرست تمدیدی‌های مجیدی، فرشید اسماعیلی، باقری، دانشگر، چشمی و... دیده می شوند.
در پرسپولیس هر چند به ظاهر وضع بهتر است ولی آنجا هم مدیران مشکلات خود را برای حفظ بازیکنان دارند.
هر چند اکثر بازیکنان قرارداد دارند ولی هر‌کدام بندی در قرارداد خود گذاشته‌اند که می‌توانند از جمع قرمزها جدا شوند. مهدی ترابی، احمد نوراللهی، شجاع خلیل‌زاده و... از جمله بازیکنانی هستند که قرارداد دارند ولی این بند جدایی در قراردادشان گنجانده شده است. در بین قرمزها تنها علیپور است که بازیکن آزاد می شود و خودش گفته دوست دارد بماند. منتها او هم تسویه حساب برایش مهم است. بازیکنانی که بند جدایی دارند هم از همین حالا کم و بیش باشگاه را تهدید کرده‌اند در صورتی که پول‌شان را نگیرند، می‌روند. مثلا شجاع خلیل‌زاده از جمله این بازیکنان است.