معمای سقوط مرگبار  پیچیده‌تر شد

معمای سقوط مرگبار پیچیده‌تر شد


زن جوان که شوهرش و زن مهمان در جشن شبانه خانه‌شان در غرب تهران قربانی سقوط مرگبار شده‌بودند خودکشی‌کرد. پزشکان در تلاش برای نجات او هستند.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، شامگاه پنجم خرداد امسال زن و مرد جوانی به فاصله پنج دقیقه از یکدیگر از تراس طبقه چهارم ساختمانی در غرب تهران به پایین سقوط کرده و فوت شدند. با دستور بازپرس مصطفی واحدی، تحقیقات آغاز و زن صاحبخانه به عنوان مظنون بازداشت‌شد.
وی در تحقیقات پلیسی مدعی شد که آن‌شب علاوه‌بر نامزد خودش، زن فوت‌شده و نامزدش و دو دختر دیگر مهمان خانه بودند که سه مرد که خودشان را پلیس معرفی کرده و سلاح و شوکر داشتند وارد خانه آنها شده و نامزد او را همراه زن مهمان به اتاق دیگر منتقل کردند که بعد از سقوط، همه فرارکردند. این زن در جریان تحقیقات بیهوش و به بیمارستان منتقل شد و پزشکان گفتند که او قبل از دستگیری قرص‌هایی به قصد خودکشی خورده‌بود.
دیروز مدیر خوابگاهی که زن فوت‌شده در آنجا می‌ماند، همراه خانواده دو قربانی در شعبه یازدهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران حاضر شدند. نامزد زن فوت‌شده به بازپرس جنایی گفت: هفت‌سال پیش در دانشگاه تبریز درس می‌خواندم که از طریق یکی از اقوام با دختر فوت‌شده آشنا شدم که دانشجوی رشته برق بود. بعد از مدتی با او نامزد کردم. شرکت تجهیزات پزشکی دارم و قرار بود بعد از گرفتن مدرک دکترا ازدواج کنیم. او به تهران آمد تا دوره تجهیزات پزشکی را آموزش ببیند. کافی‌شاپی راه‌اندازی کرده و نامزدم حسابدار آنجا بود. او بعد از شیوع کرونا نزد خانواده‌اش رفت و هفت‌روز قبل به تهران آمد. روز حادثه من در مهمانی نبودم و از زن صاحبخانه شکایت دارم.
 مادر مرد فوت‌شده نیز در تحقیقات قضایی گفت: خانه متعلق به عروس‌مان بود. قرار بود به‌زودی جشن عروسی‌شان را برگزار کنند. عصر نامزدش او را برای مهمانی دعوت کرد که آنجا رفت و قرار بود شب بازگردد که نیامد و فهمیدیم او و زن غریبه‌ای از تراس پرت‌شده و فوت‌کردند. از عروسم شاکی هستیم.
تحقیقات پلیسی در حالی ادامه دارد که تنها مظنون پرونده در بیمارستان بستری و با مرگ دست‌وپنجه نرم می‌کند.