حق با شماست

حق با شماست

info@jamejamdaily.ir روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

# گرمخانه- شهرداری
قبادی از تهران: 
از مسؤولان محترم شهرداری تهران درخواست می‌کنم فقط به جمع کردن معتادان و کارتن‌خواب‌ها و انتقال آنها به گرمخانه‌ها اکتفا نکنند. بهتر است آنها را برای برگرداندن به آغوش جامعه و خانوادشان آماده 
کنند. 

# حقوق - ناچیز
یک شهروند: 
مستمری‌بگیر تامین اجتماعی هستم که به خاطر عدم همسان‌سازی حقوق‌ها حقوقی ناچیز دریافت می‌کنم. با این میزان حقوق امرار معاش و هزینه‌های هنگفتی که وجود دارد، نمی‎توان زندگی کرد. تهیه خورد و خوراک و دارو سخت است.

# حریم - رودخانه
گل‌آرا از تهران:
 رستوران‌های حریم رودخانه فشم برای اجاره یک تخت به مدت یک ساعت، مبلغی به اندازه یکصد هزار تومان از مردم دریافت می‌کنند! این درحالی است که این مکان‌ها به صورت غیرقانونی به تصرف رستوران‌های حاشیه رودخانه درآمده‌است.

# برداشت- از- بانک
جوادیان از تهران: 
با توجه به کاهش ارزش پولی ملی و قدرت خرید مردم، انتظار می‌رود سقف برداشت از دستگاه‌های 
عابر بانک افزایش پیدا کند.

# تورم- دو-رقمی
واعظی از ابهر: 
با حقوق کمتر از دو میلیون تومان و تورم دو رقمی چگونه امرار معاش کنیم؟ آیا مسؤولان دولتی با این حقوق می‌توانند زندگی کنند؟

# قبض- گاز -و- برق
حامد از کرج: 
حدود یکی، دو سالی می‎گذرد که قبوض آب، برق و گاز از حالت کاغذی به صورت تلفنی یا اس‎ام‎اسی درآمده است. این موضوع خوب است و به محیط‌زیست کمک می‎کند و کاهش هزینه‌های جانبی را هم ایجاد کرده است؛ اما این اتفاق یک بدی هم دارد. چند ماهی است که در قبوض گاز و برق، شاهد مانده بدهی هستیم. هزینه بدهی قبلی به هزینه مصرفی جدید اضافه می‎شود، در حالی که ما هر ماه هزینه‎ها را به‌موقع پرداخت می‎کنیم. بعد از مراجعه به اداره گاز یا برق و چک سیستمی، ماموران می‌گویند که اشتباه شده است و هزینه بدهی قبلی را کم می‎کنند؛ درصورتی که اگر به اداره برق و گاز مراجعه نکنیم، آنها پی به اشتباهشان نمی‎برند. از ماموران اداره‎های برق و گاز خواهش می‎کنیم که در روخوانی قبوض دقت لازم را به خرج دهند و هر ماه ما را به ادارات برق و گاز نکشانند.