مجید صالحی در فیلم «صحنه‌زنی»

مجید صالحی در فیلم «صحنه‌زنی»

مجید صالحی، بازیگر تلویزیون و سینما یکی از نقش‌های اصلی فیلم سینمایی صحنه زنی را بازی می کند.  به گزارش جام جم، فیلمبرداری صحنه‌زنی به کارگردانی علیرضا صمدی همچنان با رعایت نکات بهداشتی و پروتکل‌های ایمنی در تهران ادامه دارد و تاکنون همه بازیگران مقابل دوربین رفته و نقش آفرینی کرده‌اند.
مجید صالحی که جدیدترین عکس او در صحنه‌زنی نیز منتشر شده است، با چهره‌ و نقشی متفاوت در این اثر ظاهر شده است و همراه با بهرام افشاری فضایی متفاوت را در کارنامه خود تجربه خواهند کرد. صالحی به عنوان بازیگر، حضور در آثاری چون کلمبوس، شاه کش، همه چی آرومه و پیتزا مخلوط را در کارنامه دارد.  صالحی سابقه کارگردانی هم دارد؛ بتازگی فیلم سینمایی زیرنظر ساخته او و با بازی رضا عطاران و امیر جعفری به شبکه نمایش خانگی آمد. سالهای دور از خانه، موج و صخره، آشتی کنان و سه در چهار هم از دیگر آثاری است که صالحی کارگردانی آنها را برعهده داشت.
به جز مجید صالحی، بازیگران دیگری چون مهتاب کرامتی، بهرام افشاری، پیام احمدی‌نیا، لیندا کیانی، محمد نادری، فرزانه سهیلی، امید روحانی، سیامک ادیب و آتش تقی‌پور نیز در این فیلم بازی می کنند. تدوین همزمان صحنه زنی هم توسط هایده صفی‌یاری ادامه دارد. مجیدرضا بالا تهیه‌کننده و مسعود زارع مجری طرح فیلم صحنه‌زنی هستند.