جورج كلونی در آمازون

این ستاره هالیوودی برای ساخت یك فیلم سینمایی اعلام آمادگی كرد

جورج كلونی در آمازون



جورج كلونی در سال‌های اخیر به متر و معیاری برای خوش‌تیپی در بازیگری تبدیل شده‌است و اگر كسی بخواهد از یك بازیگر و ستاره خوش‌تیپ و باكلاس حرف بزند، به احتمال زیاد اسمی از كلونی هم به میان می‌آورد. این تعاریف عمدتا منحصر به چهره، فیزیك و لباس پوشیدن كلونی می‌شود و بازیگری «او» چندان نصیبی از این تمجیدها نمی‌برد. هرچند كلونی نقش‌ها و بازی‌های خوبی هم در كارنامه دارد، اما همیشه جذابیت‌های ظاهری‌اش بر بازیگری‌اش چربیده است. فارغ از همه این بحث‌ها جورج كلونی به‌تازگی اعلام آمادگی كرد تا كارگردان و تهیه‌كننده پروژه‌ای با عنوان «مانع ظریف: یك خاطره» باشد كه در شرکت آمازون تولید خواهد شد.
آن‌طور كه مهر به نقل از ورایتی گزارش داد، این فیلم داستانی درباره بزرگ شدن است.
این فیلم نسخه سینمایی رمان «مانع ظریف: یك خاطره» نوشته جی. آر مورینگر خواهد بود. كلونی و همكارش در زمینه تولید یعنی گرانت هسلوف تهیه این فیلم را به‌عهده گرفته‌اند.
ویلیام موناهان، فیلمنامه‌نویسی كه جایزه اسكار را برای فیلمنامه اقتباسی «رفتگان» مارتین اسكورسیزی دریافت كرد فیلمنامه این فیلم را نوشته است.
كتاب «مانع ظریف: یك خاطره» سال ۲۰۰۵ منتشر شد و پیش از این سونی پیكچرز قصد داشت با اقتباس از آن یك فیلم بسازد. داستان این كتاب بر نویسنده‌ای جوان متمركز است كه در جست‌وجوی جایگزینی برای پدرش است. پدر او پیش از آن‌كه پسرش اولین كلمات زندگی‌اش را به زبان بیاورد ناپدید شده است. پسر در نهایت وقتی نمی‌تواند خبری از پدرش بگیرد دوستی را نزد افراد دیگری چون عمو چارلی و دیگر افراد بزرگسال محل پیدا می‌كند و وارد گروه آنها می‌شود.
مورینگر كه گزارشگر روزنامه هم بود سال ۲۰۰۰ جایزه پولیتزر را دریافت كرد.
جورج كلونی كه كارگردانی فیلم‌هایی چون اعترافات یك ذهن خطرناك، شب‌بخیر و موفق باشی، كلاه چرمی‌ها، شب عید، مردان آثار یادبود و سابریكن را در كارنامه دارد، یك فیلم دیگر به نام آسمان نیمه‌شب را برای نتفلیكس كارگردانی كرده كه در آن خودش در برابر فیلیستی جونز بازی كرده است. این فیلم هنوز نمایش داده نشده است. او كارگردان و تهیه‌كننده اجرایی چندین اپیزود از سریال تبصره ۲۲ برای هولو هم بود. كلونی نامزدی اسكار را برای كارگردان «شب خوش و موفق باشی» در كارنامه دارد.