کار کردن با گل‌محمدی برای همه لذتبخش است

امیری: امیدوارم بچه‌ها بمانند و فصل بعد هم قهرمان شویم

کار کردن با گل‌محمدی برای همه لذتبخش است

وحید امیری بازیکن با‌اخلاق و مودب پرسپولیس درباره کار با یحیی گل‌محمدی، قهرمانی پرسپولیس و آینده این باشگاه حرف‌های مهمی می‌زند. گفت‌و‌گوی او با روزنامه جام‌جم را می‌خوانید؛


 یحیی دلسوز است
یحیی گل‌محمدی یک مربی سالم و بسیار پرکار است که علاقه خاصی به پرسپولیس دارد. خودش در پرسپولیس بازی کرده و با فضای این باشگاه آشناست. اتفاقا دلسوزی زیادی هم برای تیم ما می‌کند. به همین خاطر است که می‌گویم کار کردن با او برای همه ما لذتبخش است. آقا یحیی توانایی‌های فنی بالا و روحیه بسیار خوبی دارد تا حدی که کارها را آسان می کند. تفکرات و تمریناتش هم در بازی‌ها جواب داده و خیلی‌زود با او قهرمان شدیم. البته نه تنها یحیی بلکه کمک مربیان تیم که همگی از جمله مفاخر و پیشکسوتان باشگاه هستند هم حسابی زحمت می‌کشند و از این رو از کار در کنار آنها لذت می‌بریم. پرسپولیس تیمی است که ستاره‌های زیادی دارد و با یک تیم مربیگری عالی پیش می‌رود.
 ماجرای جدایی بازیکنان
نمی‌توانم در مورد تصمیم سایر بازیکنان درباره جدایی‌شان صحبت ‌کنم، ولی امیدوارم همه بچه‌ها بمانند و هرچه زودتر قراردادشان را قطعی کنند تا خیال همه هواداران بابت کسب افتخارات بیشتر در سال‌های آینده راحت شود. بی‌تردید اگر این تیم بماند و اسکلت ترکیب اصلی پرسپولیس حفظ شود، ما سال‌های بعد هم به قهرمانی می‌رسیم. اتفاقا دیدم که گل‌محمدی هم در این مورد صحبت‌هایی داشته و خواستار حفظ اسکلت تیم بود. اگر این اتفاقات رخ بدهد ما همین قدرتی که در فصل جاری به نمایش گذاشتیم را در لیگ بعدی هم نشان می‌دهیم تا بتوانیم برای قهرمانی‌های بیشتر بجنگیم.
 در پرسپولیس می‌مانم
من فصل آینده هم می‌مانم چون هیچ تیمی بهتر از پرسپولیس نیست. امیدوارم بتوانم محبت هواداران را با ارائه بازی‌های خوب جبران کنم. قرارداد هم دارم. با این حال انشاا... مدیران باشگاه پرسپولیس هم تدبیری برای تمدید قرارداد با بازیکنان داشته باشند و لیگ بعدی را پر‌قدرت شروع کنیم.
 بازی سخت مقابل نساجی
بازی روی چمن مصنوعی مقابل نساجی واقعا سخت است ولی ما پرسپولیس هستیم و می‌خواهیم برنده بازی باشیم. با این حال تا روز شنبه آنالیز بهتری از نساجی توسط کادرفنی به دست می‌آید و طبق دستورات تاکتیکی یحیی گل‌محمدی وارد زمین می‌شویم تا بهترین امتیاز ممکن را کسب کنیم.
 نیاز به حمایت داریم
امیدوارم در چهار بازی باقیمانده بتوانیم عملکرد درخشانی نشان بدهیم. الان روحیه تیم ما بسیار خوب است و همه در بهترین شرایط ممکن به‌سر می‌برند. اگر با همین شرایط به لیگ‌قهرمانان برویم و اردو و امکانات خوبی داشته باشیم، همچنین بتوانیم در نقل‌و‌انتقالات به‌خوبی تقویت شویم، من بسیار خوشبین هستم که پرسپولیس بتواند از گروه خود صعود کند و باقی راه تا فینال را برود. با این حال در این مسیر هم نیاز به حمایت مدیران باشگاه و البته هواداران خودمان داریم.