«جادوگر» تازه پیدا شد!

جیسون موموآ برای نقش اصلی اكشن فانتزی نتفلیكس انتخاب شد

«جادوگر» تازه پیدا شد!




 جیسون موموآ، بازیگر عضلانی سینما در فصل دوم مجموعه پربیننده «جادوگر» نقش اصلی را بازی می‌كند. بازیگر 41 ساله این روزهای كرونایی در حال مذاكره با تهیه‌كنندگان این درام اكشن قرون وسطایی است تا به جمع همكاران آن بپیوندد. دكلان د بارا برای كارگردانی مجموعه انتخاب شده و شنیده‌ها حكایت از آن می‌كند كه موموآ تا یكی دو هفته دیگر قرارداد بازی در مجموعه را امضا می‌كند. نزدیكان بازیگر به این نكته اشاره كرده‌اند كه او سخت به فیلمنامه این اكشن فانتزی علاقه‌مند شده است.
حدود یك ماه قبل تهیه‌كنندگان مجموعه موفق جادوگر خبر از تولید مجموعه مستقل و تازه‌ای از آن‌را دادند. داستان این فصل، اختصاص به دورانی قبل از شروع داستان فصل اول مجموعه دارد و ماجراها را به دورانی پیش از آن می‌برد. این بار داستان مجموعه 1200سال قبل از شروع ماجراهای فصل اول اتفاق می‌افتد. شبكه نتفلیكس سال قبل جادوگر را با سروصدای فراوان پخش كرد و امید زیادی به موفقیت كلان آن داشت.
اعلام تولید پیش درآمدی بر جادوگر در حالی است كه نتفلیكسی‌ها چراغ سبز ساخت فصل دوم مجموعه را هم صادر كرده‌اند. داستان فصل دوم، ماجراهای فصل اول را دنبال می‌كند و مجموعه مستقلی كه موموآ بازیگرش است، داستان و ماجراهای تازه‌ای خواهد داشت. مدیران نتفلیكس گفته‌اند با ساخت این مجموعه مستقل، به‌دنبال گسترش دنیای فانتزی جادوگر و كشف ناگفته‌های تازه آن هستند. مجموعه با نام مستقل «جادوگر: خون اصیل» وارد مرحله تولید می‌شود.
دكلان د بارا در عین حال از نویسندگان فیلمنامه جادوگر، خالق خون اصیل هم هست. طرح نتفلیكس تولید مجموعه‌ای شش قسمتی است و آن را به صورت مینی سریال تهیه می‌كند. با توجه به زمان رخدادهای داستان طبیعی است كه هنری كاویل، بازیگر نقش اصلی فصل اول مجموعه نقشی در ماجراهای این پیش درآمد نداشته باشد. با این حال ممكن است او به‌عنوان بازیگر مهمان، حضور كوتاه‌ مدتی جلوی دوربین آن داشته باشد. تمامی صحنه‌های خون اصیل در مكان‌های تاریخی و قدیمی انگلستان فیلمبرداری می‌شوند. برای تولید این درام فانتزی قرون وسطایی، هزینه‌ای حدود هشت میلیون دلاری در نظر گرفته شده‌است. فصل اول جادوگر، سال گذشته پخش شد. این مجموعه با نگاهی به داستان كتابی به همین نام اثر اندری ساپكوفسكی، نویسنده لهستانی تولید و به‌عنوان محصول مشترك آمریكا و لهستان پخش شد. داستان مجموعه درباره یك شكارچی هیولا به نام گرالت ریویا (با بازی كاویل) است كه با نام جادوگر هم شناخته می‌شود. او در كنار دو شاهزاده، سه داستان متفاوت را در سه دوره تاریخی به تصویر می‌كشند. این سه داستان به‌زودی در نقطه‌ای به یكدیگر پیوند می‌خورند. جیسون موموآ با دنیای اكشن فانتزی چندان بیگانه نیست. او دو سال قبل در اكشن فانتزی ابرقهرمانانه «آكوامن»، نقش ابرقهرمانی را به‌عهده گرفت كه به نوعی پادشاه دریاها و اقیانوس‌هاست. استقبال بالای تماشاگران از فیلم، راه را برای ساخت قسمت دوم آن فراهم كرده‌است. هنوز معلوم نیست موموآ اول جلوی دوربین كدام‌یك از این دو كار قرار خواهد گرفت./ ددلاین