خواب ابدی ثنا به دست مادرش

خواب ابدی ثنا به دست مادرش

زن جوان كه دختر چهارساله‌اش را به طرز هولناكی به قتل رسانده بود، بعد از جنایت به خاطر حمله عصبی در بیمارستان بستری شد.
مثل این‌كه شیطان در وجودش خانه كرده بود. لیلا هیچ اراده‌ای از خود نداشت. ثنا در گوشه‌ای از اتاق در حال بازی بود. نگاهی به او انداخت. ثنا با دیدن چهره مادر وحشت كرد، همیشه مادر با دیدن صورت دخترك به او لبخند می‌زد، اما این بار چهره مادر شیطانی شده بود، به دنبال راهی بود تا از اتاق بیرون برود. شاید پدر را در محوطه می‌دید و او كمكش می‌كرد، مادر سد راهش شد. قدرت مقابله با شیطان درون مادر را نداشت. ضربه‌های سهمگین مادر روی بدن نحیفش نشست. بعد هم حس كرد نه‌تنها راهی برای جیغ كشیدن ندارد بلكه نفس در سینه‌اش حبس شده است. دستانش دیگر جان نداشت و مچ دست مادر را رها كرد و روی زمین افتاد.
لیلا به خودش آمد. ثنا گوشه‌ای از اتاق خوابیده بود. دور لب دخترك كبود بود. یادش آمد چند دقیقه قبل دستانش را مقابل دهان دخترك گذاشته بود تا فریاد نزد. یادش آمد جگرگوشه‌ای را خفه كرده است. یادش آمد او را
كتك زده بود.
عصر پنجشنبه و ساعت آخر كار كارگران در كارخانه كاشی‌سازی بود. صدای جیغ لیلا مثل آژیر خطر در محوطه پیچید. شوهر لیلا سریع به اتاق نگهبانی آمد، گوشه‌ای از اتاق لیلا فقط جیغ می‌كشید و گوشه دیگر ثنا به خواب ابدی رفته بود. با اورژانس تماس گرفت و پیكر بی‌جان دخترك به بیمارستان منتقل شد، اما از مرگ او زمان زیادی گذشته بود و تلاش پزشكان برای نجات جانش بی‌نتیجه ماند.
ماجرای این قتل هولناك از سوی مسؤولان بیمارستان به پلیس گزارش و در تحقیقات مقدماتی مشخص شد، این كودك خفه شده و آثار شكستگی هم روی بدنش وجود دارد. با تحقیقات مقدماتی جسد به پزشكی‌قانونی منتقل شد.
كاظم میرزایی، بازپرس جنایی مشهد در این باره به جام‌جم گفت: زن جوان از نظر روانی در وضعیت وخیمی قرار دارد و به دستور قضایی به بیمارستان منتقل شد. این زن براساس گفته همسرش، دانشجو بوده و سابقه بیماری روحی و روانی ندارد.
وی افزود: هنوز انگیزه این جنایت مشخص نیست و بعد از بهبود حال این زن، از او تحقیق می‌شود.