کوتاه از حوادث

کوتاه از حوادث

زنی که با تهدید به انتشار فیلم و عکس‌های خصوصی فردی، قصد اخاذی پنج میلیارد تومانی داشت، ناکام ماند. مردی با حضور در پلیس فتای شهر اردبیل شکایت کرد که فردی با تهدید به انتشار عکس‌هایش قصد اخاذی دارد. در ادامه رد زنی که قبلا با او دوست بود، به دست آمد. وی بازداشت و به قصد اخاذی اعتراف کرد.
خودروی پژو ۴۰۵ از روی پل شیبان اهواز به پایین  افتاد و منجر به مرگ  دو نفر شد. دیروز صبح  وقوع این حادثه  که در مسیر شیبان به سمت اهواز و روی پل روبه‌روی شیبان  رخ داده بود، به آتش‌نشانی گزارش شد. بررسی‌ها  نشان می‌داد خودرو با گاردریل کنار پل، برخورد و سپس سقوط کرده است. از پنج نفر سرنشین خودرو دو نفر فوت و سه نفر مصدوم  شدند.
مرد جوان با ایجاد صفحه جعلی اینستاگرامی برای همسرش  او را به دردسر انداخت.  زنی با حضور در پلیس  فتای استان  یزد، شکایت کرد که در اینستاگرام صفحه‌ای به نام او منتشرشده، عکس‌هایش در آن درج شده و مطالب  غیراخلاقی نیز درباره وی نوشته شده است. در جریان تحقیقات شوهر او بازداشت ومدعی شد برای شوخی و سرگرمی در اینستاگرام صفحه‌ای باز کرده و فکر نمی‌کرده این کار باعث شود همسرش به دردسر بیفتد.
 مردی برای نجات فرد در حال غرق ‌شدن خود را به دریا زد که هردو غرق شدند. مرد تهرانی  در حال غرق شدن در دریای چالوس  بود که مرد کرمانشاهی با دیدن این صحنه برای نجات وی به داخل دریا زد تا او را نجات دهد که هردو غرق شدند.
پسر 13 ساله و مرد 26 ساله اهوازی در شاخه شطیط رودخانه کارون شوشتر غرق شدند. این دو نفر برای شنا به رودخانه کارون در منطقه شنا ممنوع رفته بودند که غرق شدند. جسد یکی از آنها کشف شد.
شرور مسلح که با تیراندازی در مغازه‌ای در شهرک کیهانشهر، پسر 17 ساله را کشته بود، بازداشت شد. با وقوع یک مورد تیراندازی در شهرک کیهانشهر کرمانشاه، تحقیقات پلیس آغاز و معلوم شد پسر 17 ساله که متصدی مغازه‌ای بوده، به قتل رسیده است. متهم تحت تعقیب پلیس قرار گرفت تا این‌که رد او در شهرستان پاکدشت به دست آمد. با دستگیری متهم، او  اعتراف کرد که انگیزه‌ا‌ش اختلاف شخصی با مقتول بوده است.
مردی که در یاسوج پس از قتل داماد خانواده متواری شده بود، پس از ۴۸ ساعت تسلیم پلیس شد. با وقوع  این جنایت، تحقیقات پلیسی  آغاز و معلوم شد مرد 26 ساله   با ضربه‌های چاقوی برادرزنش زخمی شده و  بعد از انتقال به بیمارستان فوت کرده است. قاتل فراری بود تا این‌که 48 ساعت بعد از جنایت به کلانتری رفت و تسلیم شد. او انگیزه‌اش از این جنایت را اختلاف خانوادگی اعلام کرد.